Veldig ogDet er godt da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig ogDet er godt da![]()
Oida, det er jo noen dagerHun spiste littstolt!
og bleiene er mer våte idag. Hun har vondt i magen da hun ikke har bæsjet siden torsdag :O
Vi hadde med slike myke tortias "boller", rømme, agurk, paprika, mais, salat, guacomole, salsa, cheddardipp, natcos, revet gulost, karbonade deig med taco-krydder.Veldig og![]()
Akkurat nå er det tacoHva skravler dere om i kveld da?
Det hadde jeg ikke orket å vurdert engangJuhuu. Lille J soverå vi har hatt TACO til middag
er stappmett nå
Sitter å vurderer om jeg skal gjøre litt husarbeid![]()
Greit å være føre varVil bare følge med så det ikke blir noe![]()
Taco tydeligvisHva skravler dere om i kveld da?
Akkurat nå er det taco
Taco er godt! Vi spiser det hver fredag.Taco tydeligvis
Ellers alt mulig..
Har ikke tid til å lage det på fredager, hadde det i dag, viTaco er godt! Vi spiser det hver fredag.
Hva skjer på fredager da?Har ikke tid til å lage det på fredager, hadde det i dag, vi![]()
JaOida, det er jo noen dager
Gi sviskesaft..
Hørtes godt utVi hadde med slike myke tortias "boller", rømme, agurk, paprika, mais, salat, guacomole, salsa, cheddardipp, natcos, revet gulost, karbonade deig med taco-krydder.
Hva har dere med?
JeppGreit å være føre var![]()
Ikke noe annet enn på andre hverdager.Hva skjer på fredager da?
Har også migrene i dagMigrene i dag også. Så ingen barneselskap på meg i helgen. Vel vel. Samboer skal lage muffins til oss, så da får jeg trøste meg med det, hehe!![]()
Tenkte å bruke sitron gjele i kroppen for å få litt frisk smak ved sina cola smakenHvilken vri er det?![]()
Søndags taco er herligHer sover lille U og vi har også hatt taco i dag .)
ÅååhVi hadde og taco. Kylling taco![]()