Skravletråd februar!

All ære til deg, syns du er flink . :)
Det er jo ikke akkurat vanskelig å bake formkake og muffins da

Og rismelk og blå melange oppfører seg som annen melk og smør sånnsett så det er greit å bake med. Også så greit da når mora til jenta kunne si "alt her på bordet kan du spise". De hadde vel og merke med egne pizzaboller. Ost er nå en ting, men ikke tomat og så videre så tilbød hun seg å lage når de laget pizza og det var jo greit.

Det kommer nok plutselig:D
Jeg er ikke bekymret.
Han er ikke sen, bare lat.
Siden han er den siste syns jeg egentlig det er litt fint at han er "baby" litt lenger :)

Huff, det må ha vært skremmende?!:(
Jepp jeg dannet fødselsangst av det :/ hadde rier 2-3 timer sluttet rier 2-3 timer sluttet. Legene ba meg bake fødebagen uke 32. Håper jeg slipper det nå :) kan ikke gå i butikk og sånn der det er mye folk. Blir dårlig og masse kraftig kynnere. Håper ikke det påvirket noe i natt :/ kanskje ta en tlf til legen min i morgen?

Juhuu. Lille J sover :D å vi har hatt TACO til middag :) er stappmett nå :o
Sitter å vurderer om jeg skal gjøre litt husarbeid :p

Jepp jeg dannet fødselsangst av det :/ hadde rier 2-3 timer sluttet rier 2-3 timer sluttet. Legene ba meg bake fødebagen uke 32. Håper jeg slipper det nå :) kan ikke gå i butikk og sånn der det er mye folk. Blir dårlig og masse kraftig kynnere. Håper ikke det påvirket noe i natt :/ kanskje ta en tlf til legen min i morgen?
Er du bekymret så ville jeg ringt legen:)

Back
Topp