Så deilig daBegynner å komme seg nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig daBegynner å komme seg nå![]()
Takk for detKoselig med niesen dahuff god bedring
![]()
Huff, det må ha vært skremmende?!Leste om svangerskapet med N. Herregud jeg hadde rier av og på fra uke 30 :O og gikk inn latensfase i uke 38. Gikk med 2-3 cm åpning i en uke jegikke rart fødselen min gikk fort
![]()
Det er jo ikke akkurat vanskelig å bake formkake og muffins daAll ære til deg, syns du er flink .![]()
Bra hun får i seg litt i det minsteHun vil ikke spisespiste en smoothie og en kvikklunsj sjokolade. 1/4 remser. Håper hun vil ha kylling taco
![]()
Hvilken vri er det?Tja ost og cola har aldri vært en kombinasjon selv om jeg liker de godt vær for seg. Men det funka skal bare fikse gjøre en liten vri neste gang
Det kommer nok plutseligLigger langt foran U med andre ord.
U ruller dit han vil, men hverken krabber eller reiser seg
Jeg er ikke bekymret.Det kommer nok plutselig![]()
Jepp jeg dannet fødselsangst av det :/ hadde rier 2-3 timer sluttet rier 2-3 timer sluttet. Legene ba meg bake fødebagen uke 32. Håper jeg slipper det nåHuff, det må ha vært skremmende?!![]()
Hun spiste littBra hun får i seg litt i det minste![]()
Her sover lille U og vi har også hatt taco i dag .)Juhuu. Lille J soverå vi har hatt TACO til middag
er stappmett nå
Sitter å vurderer om jeg skal gjøre litt husarbeid![]()
Æsj daHjemme fra bursdag. Jeg er ikke helt i form..![]()
Var nettopp det jeg skulle siJeg er ikke bekymret.
Han er ikke sen, bare lat.
Siden han er den siste syns jeg egentlig det er litt fint at han er "baby" litt lenger![]()
Er du bekymret så ville jeg ringt legenJepp jeg dannet fødselsangst av det :/ hadde rier 2-3 timer sluttet rier 2-3 timer sluttet. Legene ba meg bake fødebagen uke 32. Håper jeg slipper det nåkan ikke gå i butikk og sånn der det er mye folk. Blir dårlig og masse kraftig kynnere. Håper ikke det påvirket noe i natt :/ kanskje ta en tlf til legen min i morgen?
Vi hadde og taco. Kylling tacoJuhuu. Lille J soverå vi har hatt TACO til middag
er stappmett nå
Sitter å vurderer om jeg skal gjøre litt husarbeid![]()
Vil bare følge med så det ikke blir noeEr du bekymret så ville jeg ringt legen![]()
Tydeligvis mange her inne som har hatt det i dagVi hadde og taco. Kylling taco![]()
Ja jeg så detTydeligvis mange her inne som har hatt det i dag![]()
Det er godt daJa jeg så det![]()