Skravletråd februar!

Han virker helt fin i formen ellers, men..
Kan være noe han spiste :o
Usikker..
Håper det ikke gjentar seg. Mi kasta opp en gang I går, men det var i forbindelse med hoste og slim, hun har astma. Så det var nok ikke omgangen.

Lurer på hva jeg skal finne på til middag i dag jeg.. er bare jeg som skal ha og jeg er matlei :P

Lurer på hva jeg skal finne på til middag i dag jeg.. er bare jeg som skal ha og jeg er matlei :p
Mhm. Glad jeg lagde matplan tidlig i uka, ellers hadde jeg hatt problemer med å finne ut hva skulle hatt i helgen. :) Vi går for hjemmelagde burgere i dag. :)

Mhm. Glad jeg lagde matplan tidlig i uka, ellers hadde jeg hatt problemer med å finne ut hva skulle hatt i helgen. :) Vi går for hjemmelagde burgere i dag. :)

Jeg hadde aldri fulgt en plan i dag allikevel kjenner jeg :P problemet er at om jeg ikke finner noe som frister dropper jeg bare å spise :P Burger er godt da, men frister ikke her i dag :P

Jeg hadde aldri fulgt en plan i dag allikevel kjenner jeg :p problemet er at om jeg ikke finner noe som frister dropper jeg bare å spise :p Burger er godt da, men frister ikke her i dag :p
Hehe. Jau. Altså, vi handler for 2 uker av gangen. Så da velger vi litt hva vi vil ha selv, men da har vi liksom litt å ta av, hvis du skjønner? Så hvis vi ikke vil ha pizza en dag velger vi bare å skyve den til en annen dag og ta noe annet. :)

Hehe. Jau. Altså, vi handler for 2 uker av gangen. Så da velger vi litt hva vi vil ha selv, men da har vi liksom litt å ta av, hvis du skjønner? Så hvis vi ikke vil ha pizza en dag velger vi bare å skyve den til en annen dag og ta noe annet. :)

Samme som jeg gjør, så har fisk og kjøtt i frysen men ingenting frister :P

N på barnas hus idag når jeg tok frem babytøy til lillegutt: "ikke ha. nei ikke ha" så det ble ikke noe tøy fra henne til han :p hun fikk ett par votter til og fikk kjøpt barneteppe som jeg skulle på lekebutikken :) hun har sovet litt over en time. Venter på maten så skal vi ut å ake etterpå :)

Håper det ikke gjentar seg. Mi kasta opp en gang I går, men det var i forbindelse med hoste og slim, hun har astma. Så det var nok ikke omgangen.

Uff, bra det ikke var mere da :)
Her har han hatt to ganger, så sov han en time. Oppe igjen nå, men er superslakk :o og plutselig varm og snørrete :(

Jeg har egentlig akkurat lært meg at det er noe som heter det :p jeg er sånn,tap og vinn med samme sinn :p
Jeg tåler fint å tape, utad. Men hater det innerst inne og jeg vet at jeg kan vinne :p men det gjør bare at jeg prøver hardere neste gang :)

Takk! Ja, den har egentlig gitt seg nå, men jeg blir ganske uvel i timesvis etterpå. Kvalm og uvel liksom. Så venter bare på at det skal gi seg. :confused:
:( gå å legge deg litt? Hjelper det?

Back
Topp