Ja veldigKjipt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja veldigKjipt![]()
Blir nok bra ja. Helt ok i alle fallBlir nok bra allikevel![]()
Håper det ikke gjentar seg. Mi kasta opp en gang I går, men det var i forbindelse med hoste og slim, hun har astma. Så det var nok ikke omgangen.Han virker helt fin i formen ellers, men..
Kan være noe han spiste
Usikker..
Mhm. Glad jeg lagde matplan tidlig i uka, ellers hadde jeg hatt problemer med å finne ut hva skulle hatt i helgen.Lurer på hva jeg skal finne på til middag i dag jeg.. er bare jeg som skal ha og jeg er matlei![]()
Mhm. Glad jeg lagde matplan tidlig i uka, ellers hadde jeg hatt problemer med å finne ut hva skulle hatt i helgen.Vi går for hjemmelagde burgere i dag.
![]()
Hehe. Jau. Altså, vi handler for 2 uker av gangen. Så da velger vi litt hva vi vil ha selv, men da har vi liksom litt å ta av, hvis du skjønner? Så hvis vi ikke vil ha pizza en dag velger vi bare å skyve den til en annen dag og ta noe annet.Jeg hadde aldri fulgt en plan i dag allikevel kjenner jegproblemet er at om jeg ikke finner noe som frister dropper jeg bare å spise
Burger er godt da, men frister ikke her i dag
![]()
Hehe. Jau. Altså, vi handler for 2 uker av gangen. Så da velger vi litt hva vi vil ha selv, men da har vi liksom litt å ta av, hvis du skjønner? Så hvis vi ikke vil ha pizza en dag velger vi bare å skyve den til en annen dag og ta noe annet.![]()
Nei, da er det jammen ikke lett!Samme som jeg gjør, så har fisk og kjøtt i frysen men ingenting frister![]()

God bedringÅneei. F dårlig?
Håper det ikke gjentar seg. Mi kasta opp en gang I går, men det var i forbindelse med hoste og slim, hun har astma. Så det var nok ikke omgangen.
God bedringkjenner til den :/ jeg ble spydd på 4 ganger i går
Jepp :/ hun har stoppet å kaste opp. Matlysten er ikke der enda, men håper den kommer snartHuffdaomgangssyken?
Jeg tåler fint å tape, utad. Men hater det innerst inne og jeg vet at jeg kan vinneJeg har egentlig akkurat lært meg at det er noe som heter detjeg er sånn,tap og vinn med samme sinn
![]()
Uff daFørst så satt han litt brødskive i halsen, så han brakk seg av det..
Andre gangen begynte han imens jeg amma![]()
ÅneiAi. Våknet med migrene i dag. Ingen barnebursdag på meg. Argh.![]()
Takk! Ja, den har egentlig gitt seg nå, men jeg blir ganske uvel i timesvis etterpå. Kvalm og uvel liksom. Så venter bare på at det skal gi seg.Åneihåper den gir seg fort da
Takk! Ja, den har egentlig gitt seg nå, men jeg blir ganske uvel i timesvis etterpå. Kvalm og uvel liksom. Så venter bare på at det skal gi seg.![]()