Syte og Klagetråden...! :)

Så bra at de faktisk kan sette igang:)
Da skal jeg høre med legen min til uka:)

masse lykke til deg og din lille i magen:-*
Takk det samme! Håper du slipper å gå med de riene like lenge som meg ;P si fra hvordan det går hos legen da! Kanskje han har noen tips jeg ikke har fått enda >.<
 
Oi! Men då er du jo så nær, og babyen er jo fiks ferdig og klar! Så håper strippinga har effekt! :) Veeeldig slitsomt å gå sånn, du har all grunn til å vere lei!
Babyen er så klar atte, problemet er bare at hu liker seg alt for godt inni der ;D jeg fikk en liten blødning når jeg kom hjem, så kanskje kanskje KANSKJE det skjer noe snart! :D
 
Tredje semester kvalme. Merkelig.
Skal sove litt mens pappa tar m vår sønn ut.

Så blir det vafler på alle når de er inne igjen.
Så slitsomt :( Godt du snart er i mål ♥ Vafler hørtes ikke feil ut! :D
 
Er det flere enn meg som har blødd i tannkjøttet gjennom graviditeten???
 
Får litt småpanikk når gubben brygger på influensa nå som ting kan skje når som helst! Får vel ikje være med på føden hvis han er syk? Hvem skal jeg ta med da? Ikke aktuelt med foreldre, men de kommer til å bli skikkelig fornærmet hvis jeg velger kusina mi som står meg nærmere enn noen andre, ho er som en reservesøster for meg :happy:
 
Er det flere enn meg som har blødd i tannkjøttet gjennom graviditeten???
Ja, det er sårt i munnen. Har vært det lenge. Nesa også, men bare når jeg snyter meg. Hadde et tilfelle med akutt neseblod på jobben, det passet veldig dårlig [emoji14]
 
Jeg blir gaaal av halsbrann!!! Inge ting som hjelper. Makan til bedriten driiit! Haff! :mad: Måtte bare blåse ut litt! Lå våken i over time i natt og bare vred meg i ubehag! Gleder meg virkelig til å bli kvitt det her altså..
 
Jeg blir gaaal av halsbrann!!! Inge ting som hjelper. Makan til bedriten driiit! Haff! :mad: Måtte bare blåse ut litt! Lå våken i over time i natt og bare vred meg i ubehag! Gleder meg virkelig til å bli kvitt det her altså..

Sliter også med halsbrekkende på natta! Må opp å drikke melk for å slukke det!
 
Jeg blir gaaal av halsbrann!!! Inge ting som hjelper. Makan til bedriten driiit! Haff! :mad: Måtte bare blåse ut litt! Lå våken i over time i natt og bare vred meg i ubehag! Gleder meg virkelig til å bli kvitt det her altså..
Jeg fikk noen tyggetabletter på apoteket som hjalp meg! Ellers ville jeg hørt med legen om ingenting av det som reseptfritt fungerer! Grusomt å gå sånn!
 
Hvorfor blir man kvalm i slutten av svangerskapet?? Har de 2 siste dagene vært veldig kvalm!!
 
Sitter å stortuter av baby-sanger og kjenner jeg endelig lar meg selv være høygravid å slippe litt på stresset som har bygget seg opp :)
Alt har stoppet opp og kjenner jeg gleder meg litt mere over ventetid, men at jeg også er litt engstelig for hva som venter meg rundt neste sving, kjenner det er nok nå.

Har hatt noen vanskelige uker med med mye elendighet, høyt blodtrykk og en bihulebetennelse sendt fra h*$}%+•!

For det første havna bestefaren min på gamlehjem men ble heldigvis sendt hjem, men ligger nå for det meste til sengs. Å jeg har ikke "rukket" å besøke han. Veit ikke hva det er som feiler meg, men klarer ikke tanken på å se noen jeg er så glad i, syk nå. Hjerte mitt brister! Bokstaveligtalt! Det gjør vondt!
Veit han har mye besøk av søsteren min, andre i fammen og bestemoren min er jo der for han. Men jeg klare ikke å få meg ut døra,,,
Kan ha noe med at mitt største forbilde (mor<3) farmor døde tett oppom fødselen til førstemann og når jeg skulle i begravelse starta fødselen. Kanskje der ligger en redsel for igjentaking? :/ noen psykologer her inne?

Å immelom der havna jeg på sykehuset med premature rier, gav seg heldigvis uten noen spess påvirkning. Men var en stressende opplevelse fordi jeg var alt annet en klar.

For noen dager siden måtte minstemann på 4, (imorgen :D ) til sykehuset med en "gammel" nakkeskade han pådro seg i bhg for hallannet år siden, fikk plutselig veldig vondt under lek i barnehagen å sovna, noe han IKKE gjør på dagtid lenger. Så mammahjerte ble livredd å fikk legen til å henvende oss videre til sykehus.. "Heldigvis" var det bare en strekk i musklaturen som trenger litt tid. *huff* *tenkom tenkom*


sist men ikke minst, hobbyen min er hest, å har søsteren min sin i "kjellerstuen" (garasje i hus) (hørest ikke bedre ut,, men det er veldi ordentlig og lett og holde reint :p ) ivertfall, mannen i hus er ikke mye imponert, går og er konstant engstelig for at noe skal skje med oss (meg og baby). Men er det noe som gjør at dagene i det siste har hatt noen oppturer så er det å ha følt seg iform nok til å gå rundt hjørne på huset å gjøre det jeg elsker.
Er ikke mye jeg trenger å gjør heller for søstera mi har nemmelig annskaffa hjelp fra flere hold, i tillegg til at hun kommer å gjør grovarbeid når det trengst, så jeg bare koser meg, å klarer ikke å latvær å ta vekk noen perler innimellom (denne hesten er bortskjemt <3 )
Tilbake til poenget, typen å jeg hadde en megakrangel på grunn av dette igår, å fikk endelig løsna på knuten både her og der, gjett om det gjorde godt da? :D mye tilbakeholdt som kom fram i lyset der gitt!


Har hatt tenkt å plage dere (in the heat of the moment) med mine "klager" men har holdt meg i skinnet :p hadde ikke vært pent.

Veit ikke hvorfor jeg har behov for å dele hverdagen min nå, men det skjer jo noe med en når enn skriver, letter på hjerte lissm <3

Håper alle har det bra, og at dere får letta på hjerte innimellom <3 det er godt!
Og det er lov!
Ivertfall så tok jeg meg lov ;)
 
Arrrr:-( fikk en skikkelig rie for litt under 2 t siden! Magen ble stram, fikk vondt i mage, rygg og bekkenet! Men så kommer det ikke noe mer!!!
Jeg blir gal av ventingen!!!! Noen som har opplevd det samme??
 
Back
Topp