Ble litt tror jeg. Tror jeg har 5000-6000 skritt til nåHar fått noen skritt du da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble litt tror jeg. Tror jeg har 5000-6000 skritt til nåHar fått noen skritt du da
Flink jenteBle litt tror jeg. Tror jeg har 5000-6000 skritt til nå
Takk håper jeg kommer opp i 10 000 idagFlink jente
Det er min plan hvertfallTakk håper jeg kommer opp i 10 000 idag![]()
Ja han har alltid vært slik:-/. Har gått en 40 min tur nå, med alle bakkene her vi bor så er det det jeg orket idag med tanke på at jeg skal på jobb i morges også. Han sover enda og håper han sover ihvertfall 45 min til. Han sovnet heldigvis fort på turen.
Er vel sånn når de er vant til ar vognen er i bevegelseOg der våknet selvfølgelig mini som han bleier etter vi har gått tur og vi ikke har gått tur hele tiden han burde sove. Så sinnsykt irriterende at han ikke kan sove videre hvis han sovner på tur og vognen stopper![]()
Ja klager ikke på den turen40min er jo grei tur det
Ja, håper han sover en stund til!![]()
Ja godt mulig det. Heldigvis sovnet han igjenEr vel sånn når de er vant til ar vognen er i bevegelse
Ja, mannen slår meg hele tiden da, det liker jeg ikkeGreit tidsfordriv
Okei, håper dere får en kjempe fin turNei i morgen![]()
Godt det daJa godt mulig det. Heldigvis sovnet han igjen
Takk for detOkei, håper dere får en kjempe fin tur![]()
Gøy med sånne motivasjonskonkurranserDenne gangen hadde vi konkurranse fra mandag-fredag. Kam ha helga eller en dag også![]()
Ha ha nei det skjønner jegJa, mannen slår meg hele tiden da, det liker jeg ikke
Er det familietur eller er dere flere?Takk for det![]()
Kos deresNå stikker vi på skitur, skravles senere
Skylder på at han er eldre enn megHa ha nei det skjønner jeg
Så utrolig koselig daHjem til mamma for der er min niese på 11 måneder
Du da?