Ja men det er 20 år siden hvertfall
Det er vel kanskje noen forandringer siden sist da Hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja men det er 20 år siden hvertfall
Ikke sant. Huser svært lite av den. Men at vi ikke husker den første mnd er egentlig greit.Jeg husker jo ikke de første mndja de gjør det, litt godt men samtidig litt trist at tia går så fort
![]()
Det er annerledes når du er voksen; )
Ikke sant. Huser svært lite av den. Men at vi ikke husker den første mnd er egentlig greit.![]()
God morgen fine duGod morgen
Håper dere får sove litt på dagen da
Aaah vi skal en del idag. Hun har holdt oss våkne hele natta. Å du vet jo hvordan min samboer er daDere får sove på skift idag![]()
vet vetAaah vi skal en del idag. Hun har holdt oss våkne hele natta. Å du vet jo hvordan min samboer er dasur som en padde.
Så jeg får ta meg enda en paracet snd suck it upvære syk? Nei hva er det a?
![]()
JaJa det er nok kanskje det![]()
He he håper det jaDet er vel kanskje noen forandringer siden sist da Hehe
Du er så vanskelig ; )Hører du sier det, men fortsatt ingen planer om å skaffe meg noen med det førstedessuten kommer jeg meg ikke til løypene da det blir for langt å bære skia og ikke lov å ta de med på bussen...
Flaks for degHar ikke sjokolade i hus. Gubben spiste den opp. Og godt er det![]()
Så bra daKlarer henne lett på helg og fridager da![]()
Triller dere langt?God morgen fine duvi måtte ut å trille
haha. Uff så er jeg forkjøla i tillegg
![]()
Jaellers blir mi enebarn om jeg husker akkurat den verste tiden med bekymringene og alt
![]()
Sånn er det når man ikke bor sentraltTeit det er sånn :/
Deilig med lufteturMåtte lufte meg litt så jeg gikk en liten tur
He he håper det ja
Den har jeg ikke sett før tror jeg