Selvfølgelig er det det, men kan være kjedelig likevelDet er verdt selv for mannen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Selvfølgelig er det det, men kan være kjedelig likevelDet er verdt selv for mannen![]()
Gjett om ! Kan nesten ikke ta på hverandre xD nå tørr han ikke kysse meg pga omgangsyken hahaSelvfølgelig er det det, men kan være kjedelig likevel
AahJeg snakker om den pakken der, men har i tillegg sprøstekt bacon og erter oppi
Kanskje den smaker bedre med noe tilDen er kvalmende![]()
Jaja.... kanskje prøve det ut..Jepp
Kolonial heter den![]()
Du er nå søt daHadde ikke hatt så veldig mye i mot det, nei![]()
Å det er lenge siden jeg spilteNå så. Sitter i sengen å skal spille litt wordfeud før jeg legger hodet nedpå
Hvordan er formen i dag?Jahun er ganske urolig da. Men satser på bedring i morgen.
God morgenGod morgen fine dere
Kjenner dette blir en tung dag, litt lite søvnlille J har holdt oss våkne halve natta
![]()
God morgenGod morgen alle sammenI dag er lillebror 7 mnd! Hjelpes å fort tiden går :O Ønsker dere en fin fin dag
![]()
Ikke halt sikker.Hva er planenefor dagen?
NeiIkke rart hun klarer å gå så mange skritt da nei![]()
God morgen
Tenk at han har blitt så stor
Skjønner denJada, det gjør det, hehe. Jeg er ikke redd eller har angst altså, bare føler litt på det antar jeg.![]()
Grattis med 7 mndGod morgen alle sammenI dag er lillebror 7 mnd! Hjelpes å fort tiden går :O Ønsker dere en fin fin dag
![]()
Opp en tur til fjellandsbyen (skisted) i ettermiddagHva er planenefor dagen?
Dere får sove på skift idagGod morgen fine dere
Kjenner dette blir en tung dag, litt lite søvnlille J har holdt oss våkne halve natta
![]()