Uff da:/Mannen må jobbe til 18:00.. Skulle slutte klokken 13:00. Håper jeg slipper unna oppkast. Kvalm![]()
Hun prøvde suppe og det gikk ikke så bra :/ var litt fløte i den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff da:/Mannen må jobbe til 18:00.. Skulle slutte klokken 13:00. Håper jeg slipper unna oppkast. Kvalm![]()
Hun prøvde suppe og det gikk ikke så bra :/ var litt fløte i den
Svinekoteletter er kjempe godtBle svinekoteletter med poteter, blomkål og brokkoli.enkelt og kjedelig. Men etter ei uke mer taco og mc Donalds trengtes det
![]()
Ja, men han har ikke noe valg. Det er kjempestress! Blir penger ut av det daSå kjedelig da
Haha heldigHjemme fra jobb, spist middag og mini leker litt på gulvet. Ser han egentlig begynner å bli trøtt så blir ikke sene kvelden på han
![]()
Ikke kastet opp siden 15:00 ca og min kvalme er bedre. Håper vi slipper unna !!Uff da:/
Mat handel på nettet? MmDa har jeg ukeshandlet over nettet. Blir spennende å se om mat budsjettet går ned. Mannen handler jo etter jobb og jeg drar og med masse ting i butikken![]()
Ikke mye økedag på den lille. ..eller blir det meg?! Ble ferdig med ostekake. Og så er det helg da jeg fikk vaska hele huset i gårwoop woop.. Skje i kveld jenter?
Jeg stå med middagen på ovnen
Å nå må jeg bare smøre meg med tålmodighet, å vente på bæresjalet mitt*HAT*
Oi, hva gjør hun for å få så mange skritt da ?Absoluttmen ligger fremdeles bak ene søstra mi, så hun klarer jeg ikke ta igjen
enda jeg har gått 14.898 skritt idag "p
Herlig at det ble førstevalget daTakk er veldig fornøyd![]()
Joda, men jeg hadde jo håpet den skulle bli helt borteEr vel vanlig at feberen stiger
Ferske rundstykker med brunost ?Hmm lyst på noe men vet ikke hva. Ingenting som frister egentlig
Det blir det sikkert2 barnebursdager i helgen, en på lørdag og en på søndag. Må innrømme at jeg føler meg litt malplassert, men det blir nok sikkert hyggelig.
He he det skjønner jegJoda, men jeg hadde jo håpet den skulle bli helt borte![]()
Ja, får håpe det.Det blir det sikkert![]()
Penger er fintJa, men han har ikke noe valg. Det er kjempestress! Blir penger ut av det da![]()
Krysser fingreneIkke kastet opp siden 15:00 ca og min kvalme er bedre. Håper vi slipper unna !!![]()
Hvilken tv serie da?Ja, får håpe det.
Nei. Nå vet jeg ikke hva jeg vil. Spille litt eller se på en eller annen tv-serie? Hmm.