Til dere som ikke har fødd enda

Tenker på deg. Håper virkelig det skjer noe snart for din del, eller at du får hjelp i morgen. Jeg har heldigvis ikke følt meg sånn tom på lenge. Men er bare så redd for at ting går saktere av at jeg ligger på sofaen å spiser dritt.

Vil jo være fit for fight. Men nå er jeg sååå lei at jeg orker ingenting. Så det kan egentlig ikke være så trivelig å være inni magen min for tiden.

Ingen tegn til fødsel??
Jeg hører jo at det er fint å slappe av og roe ned :) jeg har prøvd litt av hvert, men det er ingenting som funker for meg-hverken det ene eller det andre :p
Kan ikke fatte at det er trivelig i min mage heller, er så trangt at det er vondt... Og likevel klarer denne ungen å ligge på ulike måter-med hodet festa. Håper de finner ut at de kan hjelpe meg i morgen-eller at fødselen allerede er startet til da, men håpet svinner hen :p

Håper vi alle er ferdig ila helga!! :p

Jeg hører jo at det er fint å slappe av og roe ned :) jeg har prøvd litt av hvert, men det er ingenting som funker for meg-hverken det ene eller det andre :p
Kan ikke fatte at det er trivelig i min mage heller, er så trangt at det er vondt... Og likevel klarer denne ungen å ligge på ulike måter-med hodet festa. Håper de finner ut at de kan hjelpe meg i morgen-eller at fødselen allerede er startet til da, men håpet svinner hen :p

Håper vi alle er ferdig ila helga!! :p
Ferdig i løpet av helga hørres ut som en god deal :happy:

Lykke til i morgen, krysser fingrene for deg :)

Det er vell der problemet mitt ligger. Aaaalt for høye forventninger, som bare ender i tull nå på slutten.

Det ble ingen badekarfødsel denne gang, meeen det anbefales å ta seg et bad :) Nesten så den fysiske kriblingen og den indre uroen etter å være aktiv, slipper taket når jeg bader. Man blir "god-sliten" av det også, noe ala treningen gir meg :)

Merkelig problem jeg egentli har. Jaget etter å bli sliten av fysisk aktivitet, å null energi til å utføre det. Jaja. Nok klaging. Beklager :rolleyes:
Haha! Ikke noe å beklage. Savner også å føle at kroppen blir skikkelig brukt. Skal ikke skryte på meg verdens beste kondis før svangerskapet, men alltid vært "avhengig" av frisk luft hver dag, få pumpa til å gå litt og rett og slett bevege kroppen litt. Sover så mye bedre da, og hjelper på både humør og energinivå.
Syns du skal prøve deg på en liten kveldstur eller spasertur i morgen. Som pensjonistene gjør det. Ta det helt rolig, og ikke lenger enn et kvarter. Er ganske deilig det og faktisk. :)

Er det helt trygt å bade så sent i svangerskapet forresten? Blir ikke for varmt for baby?

Noe lei av å gå hjemme og vente... Vente... Vente... Å føle seg lite til nytt siden jeg ikke klarer/orker d jeg vanligvis gjør! Er så mye is ute at d er umulig å gå tur uten å falle p ræv... Blæh! Vil bevege meg normalt igjen :hilarious:
Føler med deg! Her i sør har vi NYDELIG vær for tiden, så får endelig vært litt ute igjen. Men var noen lange uker når det var glatt og snø. Tør ikke ut og gå!

Haha! Ikke noe å beklage. Savner også å føle at kroppen blir skikkelig brukt. Skal ikke skryte på meg verdens beste kondis før svangerskapet, men alltid vært "avhengig" av frisk luft hver dag, få pumpa til å gå litt og rett og slett bevege kroppen litt. Sover så mye bedre da, og hjelper på både humør og energinivå.
Syns du skal prøve deg på en liten kveldstur eller spasertur i morgen. Som pensjonistene gjør det. Ta det helt rolig, og ikke lenger enn et kvarter. Er ganske deilig det og faktisk. :)

Er det helt trygt å bade så sent i svangerskapet forresten? Blir ikke for varmt for baby?
Skal prøve meg på det i morgen hvor jeg legger vekk forventningene, og bare nyter friskluft.

Jeg har spurt jm, så lenge jeg ikke bruker for varmt vann så kunne jeg bade. Fyller heller ikke badekaret helt opp, nok til at jeg dekker ryggen å føttene mine, åsså stikker tutmagen godt over vannet hvis du skjønner.

Håper jeg ikke stresser mini med det :eek:

Jeg var helt tom for energi 3 dager før termin frem til en dag over termin. Fikk fornyet energi to dager etter termin til dagen jeg fødte (3 dager etter termin)

Skal prøve meg på det i morgen hvor jeg legger vekk forventningene, og bare nyter friskluft.

Jeg har spurt jm, så lenge jeg ikke bruker for varmt vann så kunne jeg bade. Fyller heller ikke badekaret helt opp, nok til at jeg dekker ryggen å føttene mine, åsså stikker tutmagen godt over vannet hvis du skjønner.

Håper jeg ikke stresser mini med det :eek:
Nei, så lenge magen er over vann så må vel det være greit? Men hvor varmt var for varmt? Kroppstemperatur må vel være greit?

Ja, derfor jeg spurte. Er jo stor forskjell!

Tydligvis dyrt i nord-norge, dette er jo på stokmarknes,men vet de tar det samme i bodø feks..

Burde egentlig vært likt over hele linja! Når jeg som gravid slipper å betale uansett hvor så burde de gjøre lik praksis for den pårørende synes nå jeg :)

Åh? Trodde det var normalt jeg :/
Ja,er jo to varme måltider,lunsj og middag så kan man forsyne seg av brødmat osv som man vil resten av døgnet.
Da hørtes prisen mer normal ut..her er det 175 pr natt for far, ingen måltider inkludert. Hamburgeren i kiosken i resepsjonen koster rundt 80..så kommer frokost,lunsj og kvelds i tillegg. Et smørbrød koster vel rundt 45..og så drikke viss han ikke vil ha vann.. blir fort over 400kr døgnet for han. Helt utrolig at far som nærmeste pårørende ikke skal kunne få samme goder som oss ved fødsel. Han har betalt samme skatt som meg..

Utrolig at det er så stor forskjell i pris, burde jo være noenlunde likt. Her får ikke far lov å være i det hele tatt da, så det er også ganske kjipt. :p

Jøss, hører til Tønsberg og her er det også 400kr natta. Syns det er mye
Ja, enig! Det er jo bare en seng og sengetøy som blir brukt. Får jo ikke mat heller regner jeg med.

Ja helt fantastisk! Så her var sambo med :D Og må si at det var noe annet enn for noen år siden :p

Og de har mange rom så tror fint mannen din kan være med :D
Åh, så koselig! Har de rett og slett pussa opp litt?

Back
Topp