Skravletråd februar!

God morgen.

Ei sprett våken jente i dag. Mellomste. Det er vinterferie, men det er pysjparty i bhg, så dit ville hun.

Rask moegenvask og ny truse hadde hun ordnet før jeg sto opp (hun stakk inn hodet og spurte om det var morgen, jeg svarte ar hun kunne prøve å sove en halvtime til, men det gjorde hun visst ikke) og så var hun klar hun. Frokost kunne hun da spise i barnehagen vel, hun var jo klar!!!

Jaja, vel hjemme har jeg fått på lillesøster klær også, men hun ville visst sove mer. Det vil faren også. Jeg og storebror vil ha frokost vi

Jeg og lillesøster skal på jobb i dag til lunsj for å hilse på, bilen skal på verksted og storebror derfor hos mormor siden mannen tar bilen dit, så triller jeg fra jobb til mamma (ikke så langt) og så venter vi der til bilen er ferdig

Huff<3 forstår du er litt bekymra. Sender deg en god klem og håper kynnerne roer seg. Ta kontakt med sykehuset. Bedre føre var enn etter snar.
Tusen takk<3 jeg har bestilt meg en privat time til torsdag :) sykehuset har ikke slike samtaler. Kun for fødselsangst og oppfølging. Og siden jeg skal dit 29. Mars. Gyn 18 og jordmor 10 så må det bare vente.

Skal slappe av nå ❤️ må ta litt husarbeid som å brette sammen klær men ikke noe tungt arbeid :)

God morgen.

Ei sprett våken jente i dag. Mellomste. Det er vinterferie, men det er pysjparty i bhg, så dit ville hun.

Rask moegenvask og ny truse hadde hun ordnet før jeg sto opp (hun stakk inn hodet og spurte om det var morgen, jeg svarte ar hun kunne prøve å sove en halvtime til, men det gjorde hun visst ikke) og så var hun klar hun. Frokost kunne hun da spise i barnehagen vel, hun var jo klar!!!

Jaja, vel hjemme har jeg fått på lillesøster klær også, men hun ville visst sove mer. Det vil faren også. Jeg og storebror vil ha frokost vi

Jeg og lillesøster skal på jobb i dag til lunsj for å hilse på, bilen skal på verksted og storebror derfor hos mormor siden mannen tar bilen dit, så triller jeg fra jobb til mamma (ikke så langt) og så venter vi der til bilen er ferdig
Koselig å hilse på jobb da :)

Det er det. Og mer mamma-vennlig, for jeg er ikke egentlig veldig glad i pølser i brød og innser jo at vi får jo ikke annen middag den dagen enn den bollen vi evt klarer å spise innimellom ni unger her, og de vi spiser etter at de har dradd
Godt poeng det også:)
Er det barnehagebarn som kommer?

Vært oppe en time, men trøstet ei som kanskje er syk. Hun kastet opp for litt siden :( holder hun hjemme tilfelle smitte

Godt poeng det også:)
Er det barnehagebarn som kommer?
Litt blanding. Tre fra bhg (ba de fire jentene på kullet, ei kunne ikke), ei av dem er kusina hennes, så kommer trolig da også storebroren hennes da. Også to tremenninger som var syke på bursdagen, om de er friske nå. Og nabojenta.

Det er så deilig å stå opp og ha litt energi til overs ;) *nyter tilværelsen

Back
Topp