JobbHva er planen for dagen damer? Noen som skal noe spennende![]()
Turntrening med kb
Så nei ingenting spennende; )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JobbHva er planen for dagen damer? Noen som skal noe spennende![]()
Så godt å høreMannen er ikke helt bra igjen, men det kommer seg. Resten er i form nå![]()
Venter i spenningMå du gjøre. Skal oppdatere når jeg har smakt![]()
Så koselig daDet regner jeg nesten med.
Jeg har kost meg på syklubb i kveld, jeg![]()
Tusen takk<3 jeg har bestilt meg en privat time til torsdagHuff<3 forstår du er litt bekymra. Sender deg en god klem og håper kynnerne roer seg. Ta kontakt med sykehuset. Bedre føre var enn etter snar.
Koselig å hilse på jobb daGod morgen.
Ei sprett våken jente i dag. Mellomste. Det er vinterferie, men det er pysjparty i bhg, så dit ville hun.
Rask moegenvask og ny truse hadde hun ordnet før jeg sto opp (hun stakk inn hodet og spurte om det var morgen, jeg svarte ar hun kunne prøve å sove en halvtime til, men det gjorde hun visst ikke) og så var hun klar hun. Frokost kunne hun da spise i barnehagen vel, hun var jo klar!!!
Jaja, vel hjemme har jeg fått på lillesøster klær også, men hun ville visst sove mer. Det vil faren også. Jeg og storebror vil ha frokost vi
Jeg og lillesøster skal på jobb i dag til lunsj for å hilse på, bilen skal på verksted og storebror derfor hos mormor siden mannen tar bilen dit, så triller jeg fra jobb til mamma (ikke så langt) og så venter vi der til bilen er ferdig
Godt poeng det ogsåDet er det. Og mer mamma-vennlig, for jeg er ikke egentlig veldig glad i pølser i brød og innser jo at vi får jo ikke annen middag den dagen enn den bollen vi evt klarer å spise innimellom ni unger her, og de vi spiser etter at de har dradd
Du kan vel strikke!!Ved tanke på at jeg er ei dame som egentlig ikke kan strikker så er dette en veldig bra start
Vis vedlegget 163517
Strikker du på bestilling snuppa??Æsjdajaja. Da får du heller få meg til å strikke for deg ;p hihi
På tide, jenta er to mnd...Koselig å hilse på jobb da![]()
Hadde nok detHar alle lagt seg nå?
Det lover jegHehehehe hu var over alt i dag.neste gang du ser meg så får du huke tak i meg.
![]()
Litt blanding. Tre fra bhg (ba de fire jentene på kullet, ei kunne ikke), ei av dem er kusina hennes, så kommer trolig da også storebroren hennes da. Også to tremenninger som var syke på bursdagen, om de er friske nå. Og nabojenta.Godt poeng det også
Er det barnehagebarn som kommer?
Håper du blir bedre snartJoda men da må jeg jo si at jeg ikke tåler ibux , det glemte jeg jo.
Jeg så det!Hahaha ja hun var en håndfull i dag![]()
Holdt på å velte trilla som Knøtte lå i. Heldigvis ikke ofte hun er sånn![]()
Så braGikk veldig fort. Omsider funnet sengen
![]()
Dilla på de ennå?Takk takk
Hadde aldri klart meg uten de forbaska yoghurtnøttene da..![]()