Æsj.. for varm.. får ikke sove:(

junibebi89

Gift med forumet
Blæh.. flere? Tips?.. hmm.. og det er ganske kaldt på det rommet og funker ikke med bare dynetrekk heller....
 
Fuktig klut?:p må nesten bare kjenne seg fram. De gangene jeg har vært varm om sommeren feks så regulerer jeg det med å bytte ut dyna med noe lettere, stikke føttene ut, ha noe fuktig på hender/føtter. Lufte. Selv er jeg avhengig av varmeflaske. Vet ikke om noen kan synes det er godt med kald varmeflaske? Hehe. Håper du får sove snart:)
 
Har både sommerdyne og vinterdyne i sengen for tiden, mest fordi det er godt å rulle den ene sammen og støtte meg på, men også fordi det er greit å kunne regulere temperaturen. Har vinduet åpent nesten hele tiden fordi eg må ha kald frisk luft.
Kanskje ha en ekstra pute i sengen så du alltid har en kald en å bytte til når det trengs?
 
Jeg spylte beina i kaldt vann i dusjen og la meg i senga med våte føtter. Brukte dette trikset når jeg hadde rastløse ben også. Eventuelt kan det hjelpe å smøre peppermynte olje eller eukalyptus olje på avkjølede føtter :)

Og jeg leste også faktisk om ei som brukte ice pack i sengen og kjølte føttene på den når det ble for varmt. Føttene er en varmesentral. Det første vi prøver å kjøle ned når vi er for varme er føttene våre :)
 
Been there! Vært mye våken pga det. Verste var når føttene er varme. Åpner vinduet litt.. Har ikke noe valg :eek:

Ja jeg skrudde til slutt av hele ovnen jeg. Og da ble det super kaldt men da funket det bedre:).. men føler ikke jeg har sovet kjempe masse:( jaja..
 
Har både sommerdyne og vinterdyne i sengen for tiden, mest fordi det er godt å rulle den ene sammen og støtte meg på, men også fordi det er greit å kunne regulere temperaturen. Har vinduet åpent nesten hele tiden fordi eg må ha kald frisk luft.
Kanskje ha en ekstra pute i sengen så du alltid har en kald en å bytte til når det trengs?

Du blir ikke syk av å ha vinduet oppe? :$
 
Jeg spylte beina i kaldt vann i dusjen og la meg i senga med våte føtter. Brukte dette trikset når jeg hadde rastløse ben også. Eventuelt kan det hjelpe å smøre peppermynte olje eller eukalyptus olje på avkjølede føtter :)

Og jeg leste også faktisk om ei som brukte ice pack i sengen og kjølte føttene på den når det ble for varmt. Føttene er en varmesentral. Det første vi prøver å kjøle ned når vi er for varme er føttene våre :)

Ah!! Supertt! Takk for flott info og tips! Da skal jeg konse mye på føttene fremover:)
 
Du blir ikke syk av å ha vinduet oppe? :$
Jeg sover alltid med vinduet åpent :) vet ikke om det noengang har vært lukket siden vi kjøpte huset:)
Kan legge til at jeg er nesten aldri syk :)
 
Du blir ikke syk av å ha vinduet oppe? :$
Neh, dvs akkurat i vinter har eg vært mye syk men tror ikke det er pga det. Gjør det jo hele året. Da jeg var gravid med mini var det 25minus og da lå eg med to dyner og ullteppe oppå meg,for vinduet skulle ikke igjen :-D
Er jo ikke skadelig med frisk luft, da hadde vi vel ikke latt babyene sove ute i vognen.
 
Neh, dvs akkurat i vinter har eg vært mye syk men tror ikke det er pga det. Gjør det jo hele året. Da jeg var gravid med mini var det 25minus og da lå eg med to dyner og ullteppe oppå meg,for vinduet skulle ikke igjen :-D
Er jo ikke skadelig med frisk luft, da hadde vi vel ikke latt babyene sove ute i vognen.

Godt poeng det:)
 
Back
Topp