Maramo's drømmenurk❤

Maramo

Gift med forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberbarna 19
Tenkte jeg skulle starte en dagbok her å:) Har vært inne på assistert befruktning i et års tid nå, så er godt å flytte på seg litt:)
Har hatt en humpete vei i ivf jungelen, med 3 avbrutte ivf og 3ivm forsøk, før vi endelig kom i mål. Hvertfall foreløpig:)
Skal ta blodprøve på mandag, og kommer nok ikke til å føle meg trygg på en stund.
 
Tenkte jeg skulle starte en dagbok her å:) Har vært inne på assistert befruktning i et års tid nå, så er godt å flytte på seg litt:)
Har hatt en humpete vei i ivf jungelen, med 3 avbrutte ivf og 3ivm forsøk, før vi endelig kom i mål. Hvertfall foreløpig:)
Skal ta blodprøve på mandag, og kommer nok ikke til å føle meg trygg på en stund.
Ble litt nysgjerrig, siden du har ivf, satt de inn flere egg sånn at det er mulig med flerlinger? :D
 
Ble litt nysgjerrig, siden du har ivf, satt de inn flere egg sånn at det er mulig med flerlinger? :D
Nei, ikke denne gangen:p Men har 5 egg i fryseren og har der 2 sett med 2:p Hvis denne holder er det mulig det blir tvillinger på søskenforsøk:p hehe!
 
Fin stigning på testen i kveld :D
Har tenkt at jeg kom til å bli lykkelig av å se en positiv test, har jo hatt et år å tenke på..! Men nå som jeg er her er jeg egentlig bare redd. Stresser veldig mye kjenner jeg ig er veldig gråtlabil. Klarer liksom ikke å få det inn at det kanskje endrlig er vår tur❤
Håper det blir litt lettere etterhvert! Hvertfall når jeg ser blodprøve svarene!
Skal ta prøve på riksen på mandag og ringer legen om prøve onsdag :)
 
10 og 12 dpo:) digital 11dpo
 

Vedlegg

  • 1453588022597.jpg
    1453588022597.jpg
    31,7 KB · Visninger: 40
  • 1453588045044.jpg
    1453588045044.jpg
    25,4 KB · Visninger: 41
Fin stigning på testen i kveld :D
Har tenkt at jeg kom til å bli lykkelig av å se en positiv test, har jo hatt et år å tenke på..! Men nå som jeg er her er jeg egentlig bare redd. Stresser veldig mye kjenner jeg ig er veldig gråtlabil. Klarer liksom ikke å få det inn at det kanskje endrlig er vår tur❤
Håper det blir litt lettere etterhvert! Hvertfall når jeg ser blodprøve svarene!
Skal ta prøve på riksen på mandag og ringer legen om prøve onsdag :)
Det er nok helt normalt og ha det sånn <3 Spesielt når veien har vært lang og kronglete kanskje :( Tenker at det blir lettere å slappe av etterhvert og at det blir mer virkelig når man har passert de magiske 12 og kan rope det ut til hele verden :)
 
Kveldens test 13dpo❤ den øverste.
Bildet nederst er fra 11dpo.
 

Vedlegg

  • 1453654767156.jpg
    1453654767156.jpg
    23,4 KB · Visninger: 39
  • 1453654787365.jpg
    1453654787365.jpg
    34,1 KB · Visninger: 43
4+0 eller 14dpo
Tok blodprøve i dag:) hcg på 130! ❤ Fikk beskjed om at jeg kunne slutte på crinone, men det tørr jeg ikke. .! Fortsetter en stund til.
Fikk time til ul 25.02, standard prosedyre ved ivf:) blir spennende!!
Skal ta en ny hcg på onsdag:)
 
Dagens test 4+6. Er den siste jeg tar forutenom 3+ på digital:)
 

Vedlegg

  • 1454245376844.jpg
    1454245376844.jpg
    21,7 KB · Visninger: 33
5+0 i dag❤
Jeg har vært hos legen:)
Har fått helsekort og bok, og blitt registrert som gravid. Det er søkt tidlig ul ved ca uke 12. Har tatt litt flere blodprøver og godkjenning på at jeg får gå på progesteron og albyle-e frem til uke 12:D
Ny time om 3 uker hvis det ikke er behov før da:p
 
Last edited:
Wiiii❤ hadde 2000 på mandag:D
 

Vedlegg

  • 1454487857818.jpg
    1454487857818.jpg
    46,1 KB · Visninger: 30
Har gått 24t uten symptomer...:s Puppene er litt såre, men det er alt.. Blir stresset av sånt!
 
Har gått 24t uten symptomer...:s Puppene er litt såre, men det er alt.. Blir stresset av sånt!
Hei gratulerer så mye med en spire ❤️ ikke bli stresset, i forrige graviditet gikk jeg nesten hele veien uten symptomer :) er like normalt som å ha symptomer, nå er jeg gravid igjen å ingen symptomer nå heller.
 
7+3
Dagene går ufattelig skakte! Begynte å bli kvalm forrige uke og matlysten stupte. Ble derfor sykemeldt. Nå når jeg før hvile er kvalmen mye mindre, noe som såklart får meg stresset:p
Skjønner ikke helt hvordan jeg skal finne den i der roen og slappe litt av med dette. Skal på ny UL om en uke, men det er evigheter til:p
Håper hvertfall at jeg får litt roen etter det....
 
Våket opp i natt med panikk. Har kjent på færre plager de siste dagene og jeg blir livredd. Det eneste som går gjennom hodet mitt er at har en MA. Skjønner ikke helt hvordan jeg skal få til dette i 7mnd til:s Har en UL på torsdag heldigvis (selv om det føles alt for lenge til i dag).
 
Våket opp i natt med panikk. Har kjent på færre plager de siste dagene og jeg blir livredd. Det eneste som går gjennom hodet mitt er at har en MA. Skjønner ikke helt hvordan jeg skal få til dette i 7mnd til:s Har en UL på torsdag heldigvis (selv om det føles alt for lenge til i dag).
Du må ikke få panikk :/ er like normalt å ikke ha plager som å ha plager, i mitt forrige svangerskap hadde jeg ingen plager, har ingen nå heller utenom litt ber luktesans. Dette går bra ^^ Spennende med UL :)
 
Du må ikke få panikk :/ er like normalt å ikke ha plager som å ha plager, i mitt forrige svangerskap hadde jeg ingen plager, har ingen nå heller utenom litt ber luktesans. Dette går bra ^^ Spennende med UL :)
Innerst inne se vet jeg det. Har bare ventet på dette så skrekkelig lenge:p Skal til ny UL på torsdag, tror jeg roer meg litt ned etter det:D Da er jeg jo trygg på at jeg har kommet til 8+3 med liv i magen:)
Takk for gode ord!
 
Våket opp i natt med panikk. Har kjent på færre plager de siste dagene og jeg blir livredd. Det eneste som går gjennom hodet mitt er at har en MA. Skjønner ikke helt hvordan jeg skal få til dette i 7mnd til:s Har en UL på torsdag heldigvis (selv om det føles alt for lenge til i dag).
Du begynner jo heldigvis å nærme deg 12 uker, og de siste ukene før det er det jo også veldig lite sannsynlighet for å miste :) Krysser fingrene for deg og lille og at du greier å slappe litt mer av etterhvert :)
 
Back
Topp