Opprop 20. FEB <3

Utålmodig84

Blir kjent med forumet
Hvordan er psyken/fysikken til alle de vakre gravide som er igjen?? :) er du mange dager på overtid, eller hvor mange dager er det til termin??

Fysikken bra, psyken så som så. 10 dager på overtid idag, blir igangsatt i morgen kl 19 :)

1 uke til termin. Psyken er bra, fysikken er tålelig. Kan ikke gjøre for mye, men får gjort litt

Enda her ... 10 dager til termin her... Ikke noe utenom vanlig masrier og kynnera som tyder p fødsel her:p

Fremdeles her, og begynner å bli sikkelig deperemert, er helt utmattet og gråter for den minste lille ting, kroppen er 10x tyngre og blir værre for hver dag, samme med bekkenet som er vanskeligere å bevege for hver time, skjønner ikke hvordan jeg skal orke så mye som en time til

Er her. Utålmodig og lei. 3 dager på overtid. Alt er tungt og jeg er muggen

Cranky her. Gråter endel og.. Men har termin på mandag, så motet holdes oppe :)

Psyken er bunnskrapet, kroppen føles som om den synger på siste verset. To dager på overtid nå, men etter betryggelse fra flere hold i mange mnd om at det ikke er aktuelt å la meg gå over tiden, er dette for mye for meg.

Er her enda, men har det fortsatt fint jeg :) Termin på onsdag, tviler på noe skjer før den tid. Så vi koser oss som best vi kan og prøver å leve så normalt som mulig.

Er her enda. 4 dager igjen til termin og kropp og sjel er utslitt, så nå må han finne veien ut snart.

Termin i går, god fysisk og mental form. Prøver på en så normal hverdag som mulig, men legger ikke planer mer enn for en dag av gangen. Begynner å bli klar for fødsel nå :)

Er her, termin 29. så enda god tid! ☺ Er grei både fysisk og psykisk! ☺

Er her enda men termin er ikke før 28. ☺ både psyken og fysikken er bra ☺

1 dag på overtid, men 5 dager igjen til menstermin. Psyken er bra, fysikken er som den er. :p holder motet oppe enda, har et par dager igjen før jeg føler jeg kan begynne å klage. :p

6 dager på overtid, begynner å bli litt utålmodig av å vente.. Overtidskontroll på mandag, håper på å slippe å bli satt igang, men har mine tvil..

Er her fortsatt, 6 dager til termin :)
Murringene er på plass igjen :rolleyes:

Fortsatt her. Termin på mandag. Føles ikke ut som hun vil ut riktig enda. Jeg føler meg i fin form, bare lengter etter å møte veslejenta mi:dummy1:

Back
Topp