Sank magen deres?

Rødtoppen Hissig

Forumet er livet
Dere som har født - sank magen deres? Og evt. når?
Og dere som ikke har født - har den sunket?

Føler enda jeg har mye baby bak ribbeinene...

Last edited:
Ja, den sank. Fikk kommentarer på at den var veldig lav, men gulpa i søvne allikevel! :p

Ikke født enda, men nei. Eller, den har vært ganske lav hele veien egentlig. Men ikke synket noe mer. Fortsatt veldig tungpusta og.

Tipper hun i magen har gnagsår i rumpa fordi hun ligger oppi ribbeina, så nei, har ikke sunket her :p 5dager på overtid..

Nei, synes ikke det.

Min sank i uke 36 sist gang. Og nå sank den i går 37+2, uten at hodet er festet.

Min sank aldri, ikke som jeg merket i alle fall. Jeg gikk og ventet på det, så ble helt overrasket da vannet gikk i uke 39.

Magen sank dagen før vannet gikk! Det var veldig tydelig!:)

Jeg er 9 dager på overtid. Magen har ikke sunket, sf-målet stiger fortsatt til nye høyder..

Jeg har 80B i puppestr nå, altså ikke stort - men puppene mine LIGGER på magen, for å gi et visst bilde. Og de pleier å stå/strutte rett ut av seg selv og ikke ha noen fold på undersiden altså. :o

Ikke født, og magen har ikke sunket. Men kan i grunnen ikke huske at den gjorde det sist gang heller.

Ikke født, men lav mage og d har den vært en liten stund... Ligger mellom beina mine når jeg sitter:p

Nei sank ikke med de 2 forrige. Magen har kanskje sunket litt nå, men er usikker :p

4 dager overtid, men føler at magen er rett under haken, så det virker ikke som at den har sunket. Kan hende at babyen er stor, derfor at det er slik.

Back
Topp