Hvilken vogn har du/dere?

Ja sånn var det på vår gamle emmaljunga også men denne skal det være sånne kroker å feste med,men jeg har ikke fått de, kan heller ikke se hvor remmene skal festes i vogna..merkelig alså..tror jegmå ringe ditt idag.

Var ikke stropper på min vogn heller... ringte inn og de sa de ikke fulgte med på 2016-modellen....
 
Emmaljunga Edge duo, etter storesøster. Veldig fornøyd med denne, god og stabil å trille, romslig og god plass til babyen både sommer og vinter :) Eneste minuset er at den er litt tung å løfte inn og ut av bilen.
 
Last edited:
ImageUploadedByBV Forum1455736002.924628.jpg

Tre uker til termin, og omsider har vi rotet oss til å kjøpe barnevogn :) Litt for mye roen med nr. 2 merker jeg. Mye som ikke er klart enda ;)
 
634749da089c0ad7b8556d542a7bf77f


Kjøpte denne emmaljunga vognen brukt ☺
 
Denne så fint ut! Er selv ute etter en vogn som ikke er så altfor stor. Hva heter modellen? :)

Det er en brio/britax go. Brio ble kjøpt opp av Britax for en tid tilbake. Så i hovedsak produseres de som Britax nå. Men ingen vesentlige endringer på vognen.

Tar ganske liten plass sammenlagt. Vi har en Nissan Leaf, og den går fint inn i bagasjerommet på den :)
 
Det er en brio/britax go. Brio ble kjøpt opp av Britax for en tid tilbake. Så i hovedsak produseres de som Britax nå. Men ingen vesentlige endringer på vognen.

Tar ganske liten plass sammenlagt. Vi har en Nissan Leaf, og den går fint inn i bagasjerommet på den :)

Takk for info! Hvor har du kjøpt den?:)
 
Back
Topp