Snart igang

SnaaartMamma

Blir kjent med forumet
Da er forhåpentligvis fødselen i gang snart :-D
En del av slimproppen gikk natt til mandag, så en del til onsdag kveld (med litt brunt blod i), hadde en del sterke kynnere og mensensmerter i hele går som var litt vonde, men jeg fikk sove i natt. De var veldig uregelmessige, men med bra tak i samt stikkninger fra blæra og ned.
Når jeg tørka meg i formiddag så kom det enda en liten slimklomp med en rød "tråd" i, så ringte føden for å høre om det var normalt. (Førstegangsfødende, haha!)
Og det var det, hun mente det siste var en tegningsblødning, og at fødselen såvidt hadde begynt, og at kynnerne kom til å ta seg opp og bli regelmessige i løpet av de neste timene/dagene :-D
 
Masse lykke til :)
 
Masse lykke til!
 
Hvordan går det?
 
Hadde regelmessige rier i natt, så ringte til føden og de ville at jeg skulle kom inn til sjekk. Var moden og hadde åpning, men bare på 1cm. Så ble sendt hjem med beskjed om å få nok søvn og spise skikkelig, for fødselen var i gang, men bare i åpningsfasen :)
 
Hadde regelmessige rier i natt, så ringte til føden og de ville at jeg skulle kom inn til sjekk. Var moden og hadde åpning, men bare på 1cm. Så ble sendt hjem med beskjed om å få nok søvn og spise skikkelig, for fødselen var i gang, men bare i åpningsfasen :)
Spennende! Lykke til :)
 
Back
Topp