Hvor lenge brukte babyen str 50?

Ca 1-2 uker. Noe i str 50 passet aldri. Men er jo litt variasjoner i str
 
brukte utelukkende 50 i en mnd. da kunne vi bruke det som var minst i str av 56. hun var 50 cm og akkurat 3 kg ved fødsel. Vi hadde ingenting i 50, så den nybakte mormoren måtte ut å handle å vaske for vi ville ha på henne egne klær på sykehuset :) hadde heldigvis et par pysjer som jeg plukket med meg fra noen arveklær, så hun fikk ha på seg i starten :)
 
Jeg trodde vi ikje kom til å få bruk for str 50 ettersom han var estimert til 4kg -han var 3,8 og 52 cm - vi brukte 50 i nesten en mnd, men brukte 56 også fra dag 1.

Men synes det var litt kjekt og ha klær som var helt passelige og ikke putte litt store så hadde vel 6 bodyer og 3 bukser i 50 :)
 
2 dager så ryddet vi vekk alt smått tre uker nå og alt opp til 62 er rydda vekk:)
 
Lillemor brukte faktisk 50 til hun vr 10-11 uker. 13 uker nå og ikke i nærheten av å passe 62 :p må enda brette opp litt av klærne i 56. Hun var bare 2800 gr og 49 cm når hun ble født da
 
Har vel brukt størrelse 50 på mi i ca 6 uker, og synes derfor jeg manglet litt klær akkurat fordi folk sa at jeg burde kjøpe større og fikk også større størrelser i gaver :p

Samme her! Hvor stor var babyen din?
 
Hun var helt normal egentlig :) 3335g og 49cm :) kunne hvertfall bruke 50 en stund :) nå er hun 3,5 måned og bruker 62, så følger jo slik hun skal egentlig ;)

Min var nesten 4kg, men så ikke sånn ut. Da jeg hørte vekta tenkte jeg at ingen klær passa, men fikk tom på str 48 :p
 
Back
Topp