Hjelp, hvor mye har dere lagt på dere?

Så stor som babyen min er så er det ikke rart at jeg ikke legger på meg så mye [emoji14] Han tar jo tydeligvis alt!
 
31+4, opp 8 kg. To av kg har kommet den siste mnd, så blir nok minst 3-4 kg til :) Raste ned o vekt pga amminga sist, så mye at det ble et problem. Trenger jo ikke å bli sånn denne gangen, men det gjør ikke noe. Skal være glad kroppen greier å bære fram et lite menneske ❤
 
Er i uke 35 og er endelig gått opp.
Veier nå det samme som når jeg startet.

Gikk ned så mye første tiden.

Så lenge magen vokser er det helt OK.
 
Uke 33, opp 5 kg.
 
Uke 23: 6 kg
Uke 24: 7 kg
Uke 31: 11 kg
Uke 32: 10,5 kg
Uke 35: 12 kg
 
Før graviditeten veide jeg ca 58-59kg nå veier jeg 61-62kg :) Har ikke lagt på meg noen steder på kroppen enn selve magen :)
 
33+6 og har lagt på meg 12,5 kg, det meste har kommet nå den siste måneden så jeg kommer nok til å bli enorm til slutt ;)
 
Er i uke 36.

Fader å , har gått ned igjen. Ligger ett stykke under startvekten før graviditeten.

Magen er ikke gått ned, bare ikke blitt noe særlig større.
 
Er i uke 36.

Fader å , har gått ned igjen. Ligger ett stykke under startvekten før graviditeten.

Magen er ikke gått ned, bare ikke blitt noe særlig større.
Kan hende du er sånn som meg?
Babymagen min vokser ikke noe særlig den heller, men baby vokser! :p livmoren min vokser på en måte mer oppover og nærmere ryggen(?) og mellom ribbeina har jeg fått beskjed om, så det er først nå i uke 37 at magen har blitt ordentlig synlig og at jeg faktisk ser gravid ut og ikke bare litt smålubben liksom :p

Har du spurt legen din eller jordmor om det?
 
Kan hende du er sånn som meg?
Babymagen min vokser ikke noe særlig den heller, men baby vokser! :p livmoren min vokser på en måte mer oppover og nærmere ryggen(?) og mellom ribbeina har jeg fått beskjed om, så det er først nå i uke 37 at magen har blitt ordentlig synlig og at jeg faktisk ser gravid ut og ikke bare litt smålubben liksom :p

Har du spurt legen din eller jordmor om det?
Ja da. Har diger mage. Se gjerne i magebildetråen øverst i Marsforumet.

Den bare går saktere nå enn før. Og det er siste måned...merkelig. Lege og jordmor sa ikke noe på det så da er det vel OK da
 
Regner dere hvor mye dere har lagt på dere basert på vekten FØR dere ble gravide? Eller regner dere (som har gått ned) fra da vekten var på det laveste i svangerskapet...? :p
 
Uke 23: 6 kg
Uke 24: 7 kg
Uke 31: 11 kg
Uke 32: 10,5 kg
Uke 35: 12 kg
Uke 38: 13,5 kg
 
Back
Topp