Hjem fra sykehuset.

Hvis det er plass, så kan han nok det. Sist bare lo og fnøys de om hverandre da jeg spurte. Så regner ikke med det her iallfall. Møkkabarsel. :p

Veldig spesielt at det er lagt opp sånn da :-/
Vil heller hjem da enn å bo med fremmede folk !
 
Veldig spesielt at det er lagt opp sånn da :-/
Vil heller hjem da enn å bo med fremmede folk !
Det var virkelig helt grusomt, og jeg måtte være der pga en operasjon...som de glemte meg på på fredagen, så jeg måtte vente til mandagen. Dette var 11.januar, så ikke spesielt trykk heller.
Men er endel år siden da, så håper de har gjort om litt på rommene eller noe. Da var det kun ett enerom/familierom, resten flermannsrom. Da jeg endelig kom hjem, så sov jeg nesten et døgn i strekk. Kunne telle på to hender hvor mange timer søvn jeg hadde fått på de 6 nettene, og da var det ikke pga meg selv og mi jente, men pga romkamerater og deres familier. :p
Men tror de er blitt strengere på besøkstider og sånt uansett da. Så det hjelper vel. Da hadde feks hun ene besøk av gjennomsnittlig 11 personer hele dagen (både store og små),fra klokken 09 til 21, inne på rommet. På natta snakka hun i tlf og babyen gråt og gråt
 
Har ligget her siden i går kveld.. Og merker at dette er kjipt! Vil nok hjem så fort som mulig! Pluss ja kommer veldig an på hvem du eventuelt må dele rom med.. Min rom-kamerat bestemte seg for å skravle i tlf kl 06:00 om morgenen! Og slenger i dørene.. Flott!
 
3 og 2 netter, denne gangen blir det 2-3 nettet hvis jeg får alenerom. Må jeg dele med noen, drar jeg hjem så fort som mulig :p
 
Det var virkelig helt grusomt, og jeg måtte være der pga en operasjon...som de glemte meg på på fredagen, så jeg måtte vente til mandagen. Dette var 11.januar, så ikke spesielt trykk heller.
Men er endel år siden da, så håper de har gjort om litt på rommene eller noe. Da var det kun ett enerom/familierom, resten flermannsrom. Da jeg endelig kom hjem, så sov jeg nesten et døgn i strekk. Kunne telle på to hender hvor mange timer søvn jeg hadde fått på de 6 nettene, og da var det ikke pga meg selv og mi jente, men pga romkamerater og deres familier. :p
Men tror de er blitt strengere på besøkstider og sånt uansett da. Så det hjelper vel. Da hadde feks hun ene besøk av gjennomsnittlig 11 personer hele dagen (både store og små),fra klokken 09 til 21, inne på rommet. På natta snakka hun i tlf og babyen gråt og gråt

Ja er jo nettopp det. Er jo nytt å
Få en baby også lissom om man ikke skal bli "plagd" av naboen. For er vel bare sånn gardin? Er jo ikke gøy å viss seg frem til slekta til noen andre heller etter en fødsel men..
Krysser fingrene for at ingen føder samme dag :p
Sist kom jeg på rom med Ei men hun skulle hjem den dagen jeg fikk. Så jeg var alene.
 
Ja er jo nettopp det. Er jo nytt å
Få en baby også lissom om man ikke skal bli "plagd" av naboen. For er vel bare sånn gardin? Er jo ikke gøy å viss seg frem til slekta til noen andre heller etter en fødsel men..
Krysser fingrene for at ingen føder samme dag :p
Sist kom jeg på rom med Ei men hun skulle hjem den dagen jeg fikk. Så jeg var alene.
Nei ikke mye privatliv, det er sikkert. :p
Satser på en rolig periode akkurat når vi føder. Hvis ikke reiser jeg hjem. Får jeg enerom, så kan jeg alltids være et par dager. Men sliter nok med søvn som det er, om jeg ikke skal bli holdt våken av en romkamerat og deres familier. :p
Har fått mobilnummeret til jordmora mi, sånn at jeg bare skulle sende sms til henne ved evt tidlig hjemreise. Så kommer hun hjem til meg og sjekker amming og sying og sånn. Og så skal jeg ta med baby ned på helsestasjonen for å ta de prøvene etter 48 timene. Så det ordner seg. Håper bare alt går uten komplikasjoner, så jeg slipper reprise fra forrige gang. :p
 
Nei ikke mye privatliv, det er sikkert. :p
Satser på en rolig periode akkurat når vi føder. Hvis ikke reiser jeg hjem. Får jeg enerom, så kan jeg alltids være et par dager. Men sliter nok med søvn som det er, om jeg ikke skal bli holdt våken av en romkamerat og deres familier. :p
Har fått mobilnummeret til jordmora mi, sånn at jeg bare skulle sende sms til henne ved evt tidlig hjemreise. Så kommer hun hjem til meg og sjekker amming og sying og sånn. Og så skal jeg ta med baby ned på helsestasjonen for å ta de prøvene etter 48 timene. Så det ordner seg. Håper bare alt går uten komplikasjoner, så jeg slipper reprise fra forrige gang. :p

Ahh , ja det er sånn at man må tilbake for å ta prøver hvis man reiser tidlig hjem? :)
Ja tenker som deg, er det ingen andre der kan jeg godt være ett par dager men orker ikke slekta til alle andre eller bo med noen! Greit hvis det hadde vært noen av dere da men :p
 
Ahh , ja det er sånn at man må tilbake for å ta prøver hvis man reiser tidlig hjem? :)
Ja tenker som deg, er det ingen andre der kan jeg godt være ett par dager men orker ikke slekta til alle andre eller bo med noen! Greit hvis det hadde vært noen av dere da men :p
Ja, da hadde det gått bra, det kunne jo vært rent hyggelig. :p vi får bare prøve å time!
Ja, her holder det at jeg reiser ned på helsestasjonen, trenger ikke helt inn på sykehuset. Dvs, kan være jeg må, for må ta ul av nyrene til baby etter fødsel, og har ikke spurt om det lar seg gjøre her... Evt så burde de vel kunne gjøre det ganske raskt etter fødsel, sånn at jeg kan hjem. :p
Men er uansett bedre det, enn å måtte ligge der i 48 laaaaange timer.
 
Forhåpentligvis er det ikke så mye trøkk nå . Er jo ikke høysesong for fødsler heldigvis :)

Ironisk nok ville ikke sykehuset ta meg imot forrige fødsel, det var så mange som fødte :p siden jeg var førstegangs og bare hadde 6cm åpning kunne jeg vente hjemme litt til, hahaha..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Han var ute kl 02.10 natt til fredag. Kom hjem igjen idag kl 12.00 :)
Veldig deilig å få komme hjem igjen :)
 
Denne gangen dro jeg hjem dagen etter :) slapper av bedre hjemme. Fødte 18:56 tirsdag og dro hjem onsdag kl 12
 
Første gang var eg der tre dager. Var ganske ung og synes amming var litt pes så ble litt ekstra.

Andre gang fødde eg lørdag og reiste søndag. Deilig og komme hjem.

Denne gangen vurderer jeg og bli litt lenger;) mer ro på sykehuset enn hjemme med to små ;)
 
Første gang var vi tre uker på nyfødtintensiv så det teller liksom ikke :) Nå fødte jeg på torsdag kveld og reiste hjem søndag formiddag :) Vi bor så langt unna sykehuset at jeg måtte bli der til de fikk tatt prøvene som tas etter 48 timer :)
 
Ironisk nok ville ikke sykehuset ta meg imot forrige fødsel, det var så mange som fødte :p siden jeg var førstegangs og bare hadde 6cm åpning kunne jeg vente hjemme litt til, hahaha..


Sent from my iPhone using BV Forum

Seriøst ?? Da hadde jeg blitt meget nervøs altså :-0
 
Ironisk nok ville ikke sykehuset ta meg imot forrige fødsel, det var så mange som fødte :p siden jeg var førstegangs og bare hadde 6cm åpning kunne jeg vente hjemme litt til, hahaha..


Sent from my iPhone using BV Forum

Å pokker, det hadde jeg ikke turt eller villet.. Hadde protestert ved å sette meg midt i gangen haha!
 
Back
Topp