Vekttråden

11 dager etter fødsel. Gått ned 12 kg, og har 11 kg igjen til startvekt.
Får hvert fall igjen jakkene mine nå - YEY :)
 
Da gjenstår det 0,4kg så er jeg på vekten før graviditeten :) det ble veid med fulle pupper :p ;)
 
Gikk opp ca 12-13 kg, men var tilbake på startvekt før graviditet etter ca 2 uker, så det var deilig:) spiser godt og fullammer, pluss vært ute på tur med vogna å tulla, så hjelper nok det og:)
Hadde noen kilo for mye før graviditet, så håper at det kan bli en god vane å gå mye turer og spise sundt:)
 
Hadde en startvekt på 89kg, siste jordmor time før fødsel veide jeg 104kg og nå 6 dager etter fødsel veier jeg 90kg noe jeg aldeles ikke trodde kom til å skje.
 
Hadde en startvekt på 92 kg, men veide 84 kg ved siste veiing før fødsel. Nå, 7 dager etter fødsel, veier jeg 74 kg. Jeg er veldig forberedt på å gå opp litt vekt igjen når matlysten min kommer tilbake, men jeg skal IKKE tilbake til den vekta jeg var, aldri!
 
Veide 65 når jeg ble gravid, 74,3 dagen før jeg fødte og 65 dagen etter gutten ble født :) magen forsvant også helt i det han ble født :p
 
Jeg er 160cm og her er min vektoppgang under mitt første svangerskap:

ImageUploadedByBV Forum1454591354.397215.jpg
74,4kg (4 uker gravid)

ImageUploadedByBV Forum1454591405.767111.jpg
89kg (1 uke før fødsel)

ImageUploadedByBV Forum1454591423.467914.jpg
76kg (3 uker etter fødsel)

Fullammer og håper med litt trening + kosthold å nå vektmålet mitt på 60kg innen sommeren, altså 16kg igjen!
 
Jeg er 160cm og her er min vektoppgang under mitt første svangerskap:

Vis vedlegget 160235
74,4kg (4 uker gravid)

Vis vedlegget 160236
89kg (1 uke før fødsel)

Vis vedlegget 160237
76kg (3 uker etter fødsel)

Fullammer og håper med litt trening å nå vektmålet mitt på 60kg, altså 16kg igjen!
Først og fremst, for en flott kropp! :)

Kan jeg spørre hvorfor målet er 60kg? Jeg synes jo at kroppen din er helt "smashing" både før og etter, så spør du meg så er 74kg den vekten du bør ha ;-)
 
Først og fremst, for en flott kropp! :)

Kan jeg spørre hvorfor målet er 60kg? Jeg synes jo at kroppen din er helt "smashing" både før og etter, så spør du meg så er 74kg den vekten du bør ha ;-)

Tusen takk! Så koselig å høre :) Bildet viser på en måte halve sannheten, jeg har en "timeglass/pære" kroppsfigur med kraftige hofter og ben, magen (avbildet) er den slankeste delen av kroppen min. 60kg er innenfor normal BMI med min høyde og jeg savner den vekten. Er min trivselsvekt kan man si...:)
 
Tusen takk! Så koselig å høre :) Bildet viser på en måte halve sannheten, jeg har en "timeglass/pære" kroppsfigur med kraftige hofter og ben, magen (avbildet) er den slankeste delen av kroppen min. 60kg er innenfor normal BMI med min høyde og jeg savner den vekten. Er min trivselsvekt kan man si...:)
Skjønner :)
Jeg har motsatt fasong, er størst på magen, men har ikke hofter, rompe eller noe ekstra på bena :p Jeg kunne ha drept for en flat mage ;-) Hehe...
 
Tusen takk! Så koselig å høre :) Bildet viser på en måte halve sannheten, jeg har en "timeglass/pære" kroppsfigur med kraftige hofter og ben, magen (avbildet) er den slankeste delen av kroppen min. 60kg er innenfor normal BMI med min høyde og jeg savner den vekten. Er min trivselsvekt kan man si...:)
Samme her. Like høy og ca lik trivselsvekt (63 kg slik jeg var før jeg ble gravid).
Lykke til:)
 
Gikk fra 57 kg til 80 kg I svangerskapet. Har ikke veid meg etter fødsel som var for 3 uker siden. Vet jeg ikke har gått ned alt, men føler meg fin I formen. Eier ikke vekt hjemme, for jeg blir så stressa av det :D kjenner likevel jeg er litt nysgjerrig. Kanskje jeg kan veie meg jos hs neste uke. Veide meg kun hos jm I svangerskapet.
 
12 kg ned 10 dager etter fødsel :)
 
Gikk opp 5kg totalt og fødte baby på 4600g :p Er nå (4 uker siden fødsel, på mandag) 7kg lettere enn startvekten. Var like "heldig" i første graviditet, eller like forsiktig (jeg veier mer enn ønskelig til vanlig), men kiloene kommer fort på igjen :-(
 
Jeg gikk opp 14 kg under graviditeten, gått ned 10 av de. Men ideelt sett bør jeg veie 5 kg mindre enn jeg gjorde før, så totalt er planen å gå ned 10 kg til. Men stresser ikke med det enda..
 
Back
Topp