Stavanger omeng?

Bor på Rennesøy :)
 
Født der, det teller vel litt : D
 
Sandnes. Vi hadde egen Stavanger og omegn gruppe sist jeg fikk mini. Det var skikkelig suksess og koselig. Ikke alle som går overens med de en havner i vanlig barselgruppe med.
 
Helsestasjonen her har vel barselgruppe, skal du prøve deg på den når det starter? :)

Vet ikke :) fikk ikke så god erfaring med barselgruppen sist :) skal du? Går til jordmor på sola siden jeg hadde samme jordmor sist. Er født og oppvokst på sola. Tananger lmigrant hehe :)
 
Kan se slik ut ja at barselgruppen kan bli stor :) vi var 8-9 stk i forfjor. Snart to år siden... Føles som i går.. Hehe...
 
Vet ikke :) fikk ikke så god erfaring med barselgruppen sist :) skal du? Går til jordmor på sola siden jeg hadde samme jordmor sist. Er født og oppvokst på sola. Tananger lmigrant hehe :)
Hvordan da? Eg vet ikke, tenker ihvertfall å prøve. Bodde i USA sist jeg født så har aldri fått vært med på noe slikt :p er fra Tananger opprinnelig selv, bortsett fra USA årå.
 
Jeg har hatt god erfaring med både barselgruppe og å møte noen fra babyverdenforum, så jeg er lett med på et treff om det skulle bli organisert =D
 
Back
Topp