Det er heftig!Her har det vel snødd mer enn en halvmeter på to dager
Jeg må huske å spørre mannen når hunden er luftet om det fortsatt er trilletur-mulig ute eller kommet mye snø
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er heftig!Her har det vel snødd mer enn en halvmeter på to dager
He he så sett i gang nå duJa var redd for det Hehe![]()
Når har du time ?Tusen takk, Kengu![]()
Da er tenna utegikk bra, men er bedøvd i huet å rævva. Men det værste er at jeg ikke kan snuse på 3 timer
![]()
Har somregel kjørelister på jobb ellers har jeg bil uansett fordi jeg har alarmlisten så slipper som regel regntøy der. Men hjemme er det greit med ett sett![]()
Så kjedelig
Nja vært våken en del ganger
God mandag og velkommen februarGod mandag jenter![]()
Så kjedelig:-/. Her har jeg også av og til kastet gubben på sofaen men mer av irritasjon fordi han aldri tar mini når han styrer på natten eller våkner før jeg føler det er greit. Må i så fall omtrent sparke liv i han. Og det til tross for at han går arbeidsledig og ikke har noen jobb å gå til. Nå er det jeg som jobber (for det meste kveldsvakter da) men gubben tar allikevel ikke netter eller morgener uten at jeg først har ligget og irritert meg 30-60 min før det blir liv i han nok til at han kanskje vurderer å stå opp.Så var hun våken flere ganger i natthåper det gir seg snart. Har måttet kaste mannen på sofaen for han skal opp 5 hver dag. Må få seg litt nattesøvn han å
![]()
Ja man har jo ikke så mye valgJa, men man får vel bare stå i
Du og? Uff da..
:-O. Her snødde det vel kanskje 10 min før regnet tok over. Hadde egentlig tenkt å gå tur idag men hull i regntøyet så droppet det. Får skaffe meg nytt tror jeg![]()
Visdomstenner?Da er tenna utegikk bra, men er bedøvd i huet å rævva. Men det værste er at jeg ikke kan snuse på 3 timer
![]()
Så var hun våken flere ganger i natthåper det gir seg snart. Har måttet kaste mannen på sofaen for han skal opp 5 hver dag. Må få seg litt nattesøvn han å
![]()
13.15, så rett til legen etterpåNår har du time ?
Som dere skravler idag dag
Det var mitt også, kjøpte det da jeg flyttet til Bergen for å studereDa er vi to..har bare regntøy på jobb, og det er hauggammalt
![]()
Alltid sånn på starten av mndSom dere skravler idag dag
Ikke så lenge igjen til det da13.15, så rett til legen etterpå