Skravletråd februar!

Her har det vel snødd mer enn en halvmeter på to dager
Det er heftig!

Jeg må huske å spørre mannen når hunden er luftet om det fortsatt er trilletur-mulig ute eller kommet mye snø

Har somregel kjørelister på jobb ellers har jeg bil uansett fordi jeg har alarmlisten så slipper som regel regntøy der. Men hjemme er det greit med ett sett :-)

Mitt er arbeidstøy og betalt av arbeidsgiver pga utarbeidet så det bør vel bli der. Men nå som småen blir større så må jeg ha nytt her hjemme så jeg ikke blir våt når vi skal leke sølepytter :D

Så var hun våken flere ganger i natt :p håper det gir seg snart. Har måttet kaste mannen på sofaen for han skal opp 5 hver dag. Må få seg litt nattesøvn han å :o
Så kjedelig:-/. Her har jeg også av og til kastet gubben på sofaen men mer av irritasjon fordi han aldri tar mini når han styrer på natten eller våkner før jeg føler det er greit. Må i så fall omtrent sparke liv i han. Og det til tross for at han går arbeidsledig og ikke har noen jobb å gå til. Nå er det jeg som jobber (for det meste kveldsvakter da) men gubben tar allikevel ikke netter eller morgener uten at jeg først har ligget og irritert meg 30-60 min før det blir liv i han nok til at han kanskje vurderer å stå opp.

:-O. Her snødde det vel kanskje 10 min før regnet tok over. Hadde egentlig tenkt å gå tur idag men hull i regntøyet så droppet det. Får skaffe meg nytt tror jeg :-)

Da er vi to.. :p har bare regntøy på jobb, og det er hauggammalt :p

Som dere skravler idag dag

Back
Topp