Skravletråd januar

Og nå flytter dere nærmere dem?:P
Jaaaa... uff. Som søstra mi sa. Håper ikke dere blir nedsprungen av svigermor på døra og av søstra hans med ungen til pass.

Søstra prestere å si at "ja, men da tar dere ungen mens jeg er på skole i byen(byen vi flytter fra) de ukene jeg er der" hun studerer plutselig i en annen by igjen. Lite gjennomtenkt.

Ungen er 8. Lite selvstendig. Jeg har evig nok med en krevende frøken om jeg ikke plutselig skal bli tobarnsmor i mange uker her og der. Det gidder jeg faktisk ikke. For det er jeg som da må opp og ordne alt med ungen. Går ikke buss til skolen hans 20 minutter unna heller..jeg har ikke bil. Gjennomtenkt??

Ååh. De svigers er en irritasjon uten like til tider! Krever men gir ingenting tilbake...

Det burde ikke vært bare en på jobb. Bowlinghallen var full. To bursdager pågikk. Maskinene hang seg opp hele tiden. Var minst 100-150 folk innom, syntes oppriktig synd på han på jobb... Så ja, jeg kommer til å sende en klage, og iallefall klage på at dem ikke har flere på jobb.
Det burde helt klart vært flere på jobb der ja

Tro om mannen har glemt av at frøkna pleier å legge seg sånn.. for 2 min siden!! De er på besøk! Stressa mamma :p

En mann på jobb i hele hallen. Han rakk ikke å lage maten til det tidspunktet jeg hadde bestilt, så vi endte opp med å måtte spille to serier før det var mat, og da var det 20 min igjen av bursdagen. Banene vi spilte på hang seg opp hele tiden så vi måtte vente lenge 5 ganger for at de skulle fikse så ballene kom opp.
Bestilte 3 pizzaer, pepperoni, skinke og kylling. Fikk kun skinke, ergo kunne ikke to muslimer spise.
Bursdagsrommet måtte jeg fikse selv. Vaske bordene når vi kom, for de var møkkete. Måtte dekke på og slikt selv, det rakk ikke den ene på jobb å gjøre.. ingenting var klart slik avtalen var.

Snuppa skulle også ha bursdag der, men den har jeg nå avlyst..
Fytti, da hadde jeg blitt sur!:eek:
Skjønner godt neste bursdag er avlyst der;)

Da jeg hjalp pappa ved å måke hele verandaen demmes mens han brøyta, sov han og frøkna.

Da jeg skulle ta vårt hus var hn kjørt hjem til leiligheten vår 4 timer unna. Han har jobb imorgen og måtte kjøre mens det var lyst.
Aha, da måtte du til pers;)
Du er flink da!

Back
Topp