Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff da. God bedringGod morgen jenter.
Hva bringer søndagen deres?
Her er det ski på TV foreløpig og febersyk knøtte..
I natt kastet han opp 2 ganger. og hadde 39.3 i temp.
takk takk.. så laget en "halv" flaske med MME til ham i dag tidlig. Å den har så langt holdt seg nede.Uff da. God bedring![]()
God morgenGod morgen alle sammen![]()
God morgenGod morgen jenter.
Kjedelig med febertakk takk.. så laget en "halv" flaske med MME til ham i dag tidlig. Å den har så langt holdt seg nede.
Men han hadde fortsatt feber da han våknet.
den var på 38,7 da vi våknet. Men den er nede igjen nå siden han fikk en paracet i stad.God morgen
God morgenidag skal vi gå tur i frognerparken med lillebroren min (så sant han ikke ligger fyllesyk idag)
Uff god bedring til lille knøttehvordan er det med feberen idag?
feber er slitsomt jaKjedelig med feber![]()
Håper lille U sov godt i nattNei, da tror jeg kanskje jeg skal begynne å bevege meg ned til sengen.
Bare 10 timer til mannen vekker meg med frokost![]()
Jeg sov fra 23-7, så skal ikke klage. Selv om jeg var våken 3-4 ganger ila natta.Ohh. Ja
Jeg skal vel ikke klage da, ligger enda. Var i seng etter to, men det var dels fordi vi sovna på sofaen alle tre.
Men nå er det nok morgen
Hehe, ja... Men jeg må. Alt for mye våken på natt, og etter sju om morgenen sover jeg sjelden...He he dere legger dere så tidlig![]()
Stakkarden var på 38,7 da vi våknet. Men den er nede igjen nå siden han fikk en paracet i stad.
feber er slitsomt ja![]()
Nei, tuller du?De ble sure fordi vi måtte mate jenta ferdig før vi kunne komme til bordet...
De er så syke egosentriske.
Overtakelsen gikk bra. Værre med hva som skjedde når vi kom hjem. Det er ikke vår helg altså... bilen vår ble rygga inn i...
Men de to andre også?Kvalme har eg haft i noen uker. hodepine har eg haft fra starten av å har enda .
nei ikke veldig.. kjenner at jeg skal ta meg en lur når samboeren står opp.Stakkargodt feberen har gått ned hvertfall
det ble vel ikke så mye søvn på dere i natt da?
Huff, stakkar litenGod morgen jenter.
God morgen.God morgen jenter.
Hørtes ut som en fin dagGod morgen.
Her er det litt baking, rydding, pc-ting, og avslapning med familien.
God bedring til knøttet
Kos dere på besøkHuff, stakkar liten
Vi skal en tur på besøk til svigermor litt senere,også er det mulig vi drar innom besteforeldrene til mannen![]()
Spinnville barn er kult liksomJa,spinnvill kalles det
Sover nå da![]()