Hva skal dere ha?Mesternes mester her og. Og straks middag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva skal dere ha?Mesternes mester her og. Og straks middag![]()
Det har vi gjort, koselig å ligge alle 3 i sofaenKos dere sammen![]()
Takk Ja hoppas detHåper det blir bedre snart
Hei, så koselig å se deg igjenHei nå er det en stund siden eg vad her inne.trøttheten har slått meg tillbacks igjen å sover å sover så fort eg får møjligheten. Hoppas allt ær væl med er![]()
Så kjipt at de ikke er mer samarbeidsvillige med derePåtur i bilen for å overta huset vi skal leie. Stressmiddag hos svigers som ikke tar hensyn til oss og vår babys rutine. Men absolutt skal ha oss dit likevel. Surhet fordi vi måtte dra tidlig da vi må rekke å møte husvertene mens de er her. Men det skjønner ikke de.. irritert på de idag av flere grunner.
Klapp på skuldra til degAh 25 min rocking over![]()
Guri, så kjedeligJeg som gleda meg over at mannen kanskje kom hjem i morgen. Neida, tidligst onsdag er dommen nå![]()
Mannen.Det er ikke lenge til
Utrolig kjedelig at samboeren ikke kan være med
Det skjønner jeg :/ har du vært plaget i tidligere svangerskap?Eg er otrolig trøtt, allt før trøtt ellers har eg massa kynner . De e obehageligt, Hodepine er der enda har blitt noe bettre
Det tar mye tid og tålmodighet når det er sånnDa sover mini. Heldigvis ikke så veldig kamp i kveld for å få han til å sovne selv om jeg til slutt måtte ha han i armene for å få han til å klare å roe seg og sovne. Skulle bare leke og herje i egen seng og sutret og strakk seg etter meg når jeg satt på sengekanten. Så frustrerende at han ikke klarer å finne roen på kvelden og klare å sovne selv uten kamp og uten å være i armene våre. I tillegg får det minst 30-40 min hver kveld før han sovner
Ikke jeg...Hvem vant??![]()
Tuller i starten helt til han oppdager vi ikke er der. Da gråter han til vi kommer inn igjen og skal ha kosDet tar mye tid og tålmodighet når det er sånn
Hva skjer om dere går ut av rommet da? Gråter han etter dere eller bare tuller han i senga?![]()
Takk, jeg grugleder meg. håper h*n vil vise seg framSå spennende. Lykke til
. Ca 2.5 uker til min tur
Hvorfor ikke i tilfelle?Vi får se om han drar![]()
Krysser fingrene for detTakk, jeg grugleder meg. håper h*n vil vise seg fram![]()
Viktig med litt sånn kos ogsåDet har vi gjort, koselig å ligge alle 3 i sofaen![]()
Krysser fingre for detTuppa er tidvis flink å slumre litt med ipaden. Håper i morgen er en av de dagene![]()
Det er det, ikke ofte kengubarnet har tid til det lengerViktig med litt sånn kos også![]()
Skal ikke ha kylling før i morgen, viSulten, jeg. Ble enda mer sulten av å lese om kylling her inne.