Skravletråd januar

Påtur i bilen for å overta huset vi skal leie. Stressmiddag hos svigers som ikke tar hensyn til oss og vår babys rutine. Men absolutt skal ha oss dit likevel. Surhet fordi vi måtte dra tidlig da vi må rekke å møte husvertene mens de er her. Men det skjønner ikke de.. irritert på de idag av flere grunner.
Så kjipt at de ikke er mer samarbeidsvillige med dere:(

Eg er otrolig trøtt, allt før trøtt ellers har eg massa kynner . De e obehageligt, Hodepine er der enda har blitt noe bettre
Det skjønner jeg :/ har du vært plaget i tidligere svangerskap?

Da sover mini:-). Heldigvis ikke så veldig kamp i kveld for å få han til å sovne selv om jeg til slutt måtte ha han i armene for å få han til å klare å roe seg og sovne. Skulle bare leke og herje i egen seng og sutret og strakk seg etter meg når jeg satt på sengekanten. Så frustrerende at han ikke klarer å finne roen på kvelden og klare å sovne selv uten kamp og uten å være i armene våre. I tillegg får det minst 30-40 min hver kveld før han sovner
Det tar mye tid og tålmodighet når det er sånn:(
Hva skjer om dere går ut av rommet da? Gråter han etter dere eller bare tuller han i senga?:)

Det tar mye tid og tålmodighet når det er sånn:(
Hva skjer om dere går ut av rommet da? Gråter han etter dere eller bare tuller han i senga?:)
Tuller i starten helt til han oppdager vi ikke er der. Da gråter han til vi kommer inn igjen og skal ha kos

Back
Topp