Hvordan er det med vekten?

16+1 opp 4,9 :)
Har slutta å snuse så den får ta skylda for noen kg :p
 
18 uker og 8 kg. Prøver å ikke tenke altfor mye på vekta, men det er litt vanskelig i blant :p
 
16+1 og opp 1kg. Men var 78kg fra før så hadde jo endel å ta av. Håper dette blir som med de to forrige svangerskapene, gikk opp bare ca 8 kg i hvert av dem.
 
Ja, prøver å la vær, men det er ikke noe gøy i det hele tatt:p
Jeg vet, ikke gøy nei :( Men jeg spiser relativt sunt, er fortsatt plaget med kvalme, så jeg må fortsatt småspiser endel. Så det er ikke så mye jeg får gjort med det heller. Jeg håper vekta roer seg litt nå :)
 
Hadde gått opp 5 kg på 13 ukern. .
Ikke turt å veie meg siden :/
Er 15+5 idag..
 
Jeg vet, ikke gøy nei :( Men jeg spiser relativt sunt, er fortsatt plaget med kvalme, så jeg må fortsatt småspiser endel. Så det er ikke så mye jeg får gjort med det heller. Jeg håper vekta roer seg litt nå :)
Prøver å spise sunt og trene, men med appetitt som tre mannfolk blir det vell et greit overskudd av kalorier daglig:p
 
18+2, er 3.8kg under startvekten nå. Gikk ned veldig mye den første tiden, så nå går det riktig vei i alle fall :)
 
Jeg gikk først ned et par kilo, men nå kom de tilbake :) Så har egentlig ikke lagt på meg ennå. Tror at det begynner å gå rett vei nå :) 17+2
 
Svinger litt etter formen, veide meg i dag og da sto den på 54,7 kg. Begynte på 51,5 kg. Vært oppe i 56 kg for et par uker siden.

Det blir daa.. 3 / 3,5kg 18 +2 i dag :)
 
15+1 stått på samme vekt siden uke 6. Men det kommer tidsnok det også ;)
 
Back
Topp