Strekkmerker

Vinterbarn16

Gift med forumet
Februarlykke 2016
It's gonna be May 2019
Regner med det ikke er første pri for noen, og heller ikke for meg, men i dag så jeg noe som imponerte meg, som jeg da har valgt å bestille og prøve. Aloe body toning kit, enda ett av disse vidunder Aloe Vera produktene. Jeg reklamerer ikke altså, for jeg driver ikke med det. Men så et før etter bilde av ei som hadde brukt dette på strekkmerkene sine, og de var så godt som borte. Så nå har jeg bestilt, og skal prøve dette etter fødsel, det skal visst også ha en oppstrammende effekt, hvor vit det fungerer vet jeg ikke, men jeg er åpen for å prøve. Er ikke veldig kroppsfiksert, og har alltid vært litt overvektig, men nå etter lille er født har jeg lyst til å føle meg litt bedre å få strammet opp kroppen, og ikke minst komme i bedre form for å kunne være en aktiv mamma som han fortjener. Ser for meg det blir litt enklere å komme seg ut å gå turer når jeg har lille med til å motivere meg.

Si ifra om det funker da! Har også store planer om oppstramming! :D

Si ifra om det funker da! Har også store planer om oppstramming! :D
Skal jeg gjøre, skal ta bilder under veis også. Har inntrykk av at folk ofte overvurderer disse produktene, men på disse før etter bildene jeg så, så man tydelig forskjell, ikke på oppstrammingsbiten men synligheten på strekkmerkene var det en veldig tydelig forskjell

Har du link?
Jeg er litt vanskelig sånn, føler ofte at hvis det virker for godt til å være sant, så er det nok det. Man går glipp av mye bra med den innstillinga. Og aloe vera har jo mange bra produkter, så kan godt være det funker! Har vurdert derma roller selv. DET har jeg troa på, etter å ha sett resultatene da jeg jobbet i resepsjonen på en velværeklinikk. :)

Regner med det ikke er første pri for noen, og heller ikke for meg, men i dag så jeg noe som imponerte meg, som jeg da har valgt å bestille og prøve. Aloe body toning kit, enda ett av disse vidunder Aloe Vera produktene. Jeg reklamerer ikke altså, for jeg driver ikke med det. Men så et før etter bilde av ei som hadde brukt dette på strekkmerkene sine, og de var så godt som borte. Så nå har jeg bestilt, og skal prøve dette etter fødsel, det skal visst også ha en oppstrammende effekt, hvor vit det fungerer vet jeg ikke, men jeg er åpen for å prøve. Er ikke veldig kroppsfiksert, og har alltid vært litt overvektig, men nå etter lille er født har jeg lyst til å føle meg litt bedre å få strammet opp kroppen, og ikke minst komme i bedre form for å kunne være en aktiv mamma som han fortjener. Ser for meg det blir litt enklere å komme seg ut å gå turer når jeg har lille med til å motivere meg.
Jeg brukte den sist, og det funket her og, både på magen og på strekkmerkene!! :-) Elsker det!!! :-D Nå er jeg jo blitt forhandler, men kjøpte dette før jeg ble forhandler selv, og var dritskeptisk :-P

Men det anbefales ikke å ta når man ammer da :-)

Jeg brukte den sist, og det funket her og, både på magen og på strekkmerkene!! :-) Elsker det!!! :-D Nå er jeg jo blitt forhandler, men kjøpte dette før jeg ble forhandler selv, og var dritskeptisk :-P

Men det anbefales ikke å ta når man ammer da :-)
Å, hvorfor skal man ikke bruke det når man ammer?

Har du link?
Jeg er litt vanskelig sånn, føler ofte at hvis det virker for godt til å være sant, så er det nok det. Man går glipp av mye bra med den innstillinga. Og aloe vera har jo mange bra produkter, så kan godt være det funker! Har vurdert derma roller selv. DET har jeg troa på, etter å ha sett resultatene da jeg jobbet i resepsjonen på en velværeklinikk. :)
Dette er den bloggen jeg så det på!
http://m.tiggerlilly.blogg.no/1453910313_jeg_har_blitt_kvitt_e.html

For meg så fungerte faktisk biooil veldig bra, brukte dette i starten for å forebygge strekkmerker, de jeg hadde fra før ble veldig bleke og fine, men forebyggingen fungerte ikke, så jeg har sluttet, men tenker å ta det opp etter fødsel

Å, hvorfor skal man ikke bruke det når man ammer?
Fordi npr man wrapper seg ibn, så kan giftstoffer og slaggstoff fra fettcellene skilles ut i kroppen og gå over i melka :) Sånn enkelt forklart :-P

Har ikke fått strekkmerker dette svangerskapet. Alle jeg har er fra forrige svangerskap, så vet ikke om den vil hjelpe? De er jo blitt hvite.

Også får du pengene tilbake om du ikke er fornøyd etter 90 dager, så du har jo litt tid også :)
Så bra! Var jo ikke en skrekkelig pris! Må du fylle på etterhvert, eller holder det til hele behandlingen liksom?

Det er to kremer, en dusj/bathgel og en skrubb. I tilleg er det "folien" man wrapper med. Selve behandlingskremen holdt til 5 behandlinger her (da wrappet jeg mage, hofter/rumpe OG overarmer! ) Det er en dusjgel, som varer i tre evigheter og litt til, det samme med kremen man smører seg med etterpå :-) Så eneste man isåfal må fylle på etter noen behandlinger er selve behandlingskremen :-)

Back
Topp