Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, ja det var en slager hos oss og da jeg var liten! Pappa gapskratta av det, husker jegFår barndomsminner av det![]()
Her synes det er for flattJa. 4 km vei med bare flatmark før svake bakker. Så kan trimme godt der![]()
Ved værbytte!Er det noen spesiell tid på året det forverrer seg?
He he morsomt med sånne bilderÅåneii. Haha. Gubben og frøkna har tulla med telefonen min mens jeg sov på sofaen. Bildesession og alt. Med meg sovende med! Haha. For noen morsomme bilderhaha.
God kveldGod morgen jenter!!!!!
hva skal dere gjøre i dag da?
Så nydelig!!
Haha, graviditet fører ofte med seg litt ekstra kilo jaJa. Er jo da en ny utfordring starter. Jeg hadde klart det sist.. men jeg ble gravidhaha
absoluttMinst 2 til!![]()
gjort rent etter gårsdagens besøkGod kveld
Jeg har vært på jobb, jeg!
Du gjort da?![]()
Mhm så vakkertSå nydelig!!![]()
Oi, så skummelt!!Hjemme med febersyk gutt idag, og utrolig glad for det! Syns det lukta litt svidd her, og et kjapt søk førte til en liten bordlampe i vinduskarmen som hadde blitt avglemt i gårkveld. Innsiden av tøyskjermen hadde løsnet litt og falt inn mot lyspæren, og når jeg oppdaget det var det ikke langt ifra at den tok fyrgrøsser...
Hihi. Noen nødvendige kilo. Men bekkenløsningen sørge for noen ekstra derHaha, graviditet fører ofte med seg litt ekstra kilo ja![]()
Så flink du har vært!Rydda, tørka støv og støvsugd mens frøkna har sovet på magen. Snart ut å trille i det deilige været. Stikke innom butikk og hente storebror![]()
Åhh.. hadde blit supereffektiv da!absolutt![]()
Hva ble det?Må lage meg lunsj, men vet ikke hva
Ååh.. :/Ved værbytte!
Ble litt lattermild på enkelte av deHe he morsomt med sånne bilder
Å nei?!Møkkaøre! !!!
Fy flate så lei jeg er