Ha ha ja det tror jeg ogsåtror det bare er vanskelig mannfolk som ikke skjønner at det virkelig er mulig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha ha ja det tror jeg ogsåtror det bare er vanskelig mannfolk som ikke skjønner at det virkelig er mulig![]()
Ja. Man tenker at det ikke skal skje min unge. Men de er så kjapp. Og jeg var tydeligvis så sliten at jeg ikke våkna av hver minste lyd og bevegelse fra henne som jeg pleier. Men ikke en skramme og alt er som normalt. Heldigvis.De tåler heldigvis mer enn man tror de små
Godt det gikk bra
Min falt også i gulvet husker jeg, til tross for at jeg var våken. De er kjappe de barnaJa. Man tenker at det ikke skal skje min unge. Men de er så kjapp. Og jeg var tydeligvis så sliten at jeg ikke våkna av hver minste lyd og bevegelse fra henne som jeg pleier. Men ikke en skramme og alt er som normalt. Heldigvis.
Så braMer mosjon og trening![]()
Så braMer mosjon og trening![]()
Uff. Skikkelig dårlig du bleSmoothien gikk ikke ned Vertfall :/
Prøvde å sitte ved siden av, men hånda rekker ikke frem om smokken faller utEniiiig! Kjenner det i ryggen nå!
Blir det flatere dit dere flytter?Så bravi er begynt å endre kostholdet. Mindre porsjoner, mer grønt. Trimminga blir det mer av når vi får flytta. Astmaen min klarer ikke bakkene her. Må trene meg opp igjen. Gjerne på flat mark eller slake bakker
Ååh. Det er noe dritt.Nei de tror ikke noe kan gjøres. Øre har tatt skade av alle ørebetennelsene jeg har hatt.
De mener operasjon blir for usikkert
Minst 2 til!ditto..skulle gjerne hatt ett par ekstra i hvertfall!
Minst 2 til!ditto..skulle gjerne hatt ett par ekstra i hvertfall!
Mhm , ble friskmeldt da jeg var 27 uten at helt skjønner det. Siste året nå har vært forferdelig, starta i april og ble fullstendig tett. Først i nov ble det litt bedreÅåh. Det er noe dritt.
Hadde ørebetennelse stortsett konstant som barn. Dren ble satt, datt ut. Ingenting funka. Bare synd du er plaga med det nå! Hatt sånn hele livet?
Ok! Måtte føles ekstra opp da eller?Jaeller da hadde jeg ganske mange ul.
Ja. Altfor kjapp. Vi steller henne på gulvet for å unngå fall såklart. Tar forhåndsregler overalt. Men hjalp ikke når hun plutselig hadde lært seg å rulle en vei hun ikke kunne igår :/Min falt også i gulvet husker jeg, til tross for at jeg var våken. De er kjappe de barna
Står sprinkelsenga langt unna deres seng?Prøvde å sitte ved siden av, men hånda rekker ikke frem om smokken faller ut![]()
Ja. 4 km vei med bare flatmark før svake bakker. Så kan trimme godt derBlir det flatere dit dere flytter?
Ja, det er detDet er gøy![]()
Mhm , ble friskmeldt da jeg var 27 uten at helt skjønner det. Siste året nå har vært forferdelig, starta i april og ble fullstendig tett. Først i nov ble det litt bedre
Hællo på deiGod kveld i ståva!
Får barndomsminner av detJa, det er det![]()