Kos deg hos venninna diSiden det ikke ble noe massasje, men jeg fremdeles har barnevakt så stikker jeg til ei venninne noen timer![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos deg hos venninna diSiden det ikke ble noe massasje, men jeg fremdeles har barnevakt så stikker jeg til ei venninne noen timer![]()
Haha. Det er mulig detIkke akkurat
Den største forskjellen mellom oss er vel at du liker tall og jeg HATER det![]()
Hva skjer?Møkkaøre! !!!
Fy flate så lei jeg er
Her ble det kyllingfilet i biter med couscous og salat. Enkel mat også når man er alene. Og suuupeegodt når kyllingen stekes i marinadeBaaah! Kjedelig å lage middag til seg selv, ikke at jeg har begynt ennåvet liksom ikke hva jeg skal spise
![]()
Vondt, smeller og piper...Hva skjer?
Ørene?"Vondt, smeller og piper...
og mi er egentlig litt litenHehemi er litt for stor for det egentlig.
God kveldGod kveld i ståva!
Ble visst opptatt med helt andre ting idag.Stille her i dag også
God kveld god kveld! Alt bra Mirell?God kveld i ståva!
Kos deg på venninnebesøkSiden det ikke ble noe massasje, men jeg fremdeles har barnevakt så stikker jeg til ei venninne noen timer![]()
Ooh myHer ble det kyllingfilet i biter med couscous og salat. Enkel mat også når man er alene. Og suuupeegodt når kyllingen stekes i marinade![]()
God kveld! alt bra?God kveld
Eniiiig! Kjenner det i ryggen nå!Henge over babysenga har sine ulemper. Får så vondt i korssryggen :O
Det er gøySer Tom og Jerry på Boomerangmorsomt
![]()
Det må duOoh mydet skal jeg prøve neste gang jeg er alene. Kanskje jeg kan sette det opp på tirsdags menyen min
er jo alene tirsdag og torsdag.
Det må duOoh mydet skal jeg prøve neste gang jeg er alene. Kanskje jeg kan sette det opp på tirsdags menyen min
er jo alene tirsdag og torsdag.
God kveld![]()
God kveld vakre!
God kveld
God kveld![]()
God kveld god kveld! Alt bra Mirell?![]()
Hihi. Ska prøve å være her inne ikveld og få skravla litt om frøkna sover godtSå koselig med sånn respons!
Hvert asosial i dag fra BV siden jeg har hvert litt husmor istedet![]()
Nå skal jeg legge barn. Så kommer jeg nok tilbake i løpet av kvelden![]()
Jeg skal se Larviksjentene på TV3 i dag. Men skal da klare å skravle å se på TV samtidigHihi. Ska prøve å være her inne ikveld og få skravla litt om frøkna sover godt![]()
Jeg skal se Larviksjentene på TV3 i dag. Men skal da klare å skravle å se på TV samtidig![]()