Fått gjort husarbeid, siden frøkna fant yt at det var greit å sove litt i manducaenJepp, goood tid
Hva har du gjort idag?
Duda?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fått gjort husarbeid, siden frøkna fant yt at det var greit å sove litt i manducaenJepp, goood tid
Hva har du gjort idag?
Nå er det mr bean på tegnefilm. Jeg og gutten min er enig om at ordentlg er bedre!Jeg elsker tom og Jerry
Jeg kan virkelig ikke fordra Mr. BeanNå er det mr bean på tegnefilm. Jeg og gutten min er enig om at ordentlg er bedre!
ja :/ akkurat blitt frisk igjen liksomDet er det, er du syk siden du ikke får i deg noe?
kommer Ann på om det er frokost smoothie eller ikke. Å hva jeg gidder. Men nå blir det bare enkelt. Bær, juice å yoghurt og appelsinHva har du oppi?
Hehe ja god kveldGod kveld![]()
Ja er enig med dereNå er det mr bean på tegnefilm. Jeg og gutten min er enig om at ordentlg er bedre!
Off! Enkelte dager er ikke matlysten der. Merker det selv. Har spist en toast idag jegHehe føler jeg må. Har spist en bolle i hele dager ikke sulten i det hele tatt, men nå kjenner jeg at jeg begynner å bli kvalm igjen, så får bare gjøre det
Det er grusomt :/Off! Enkelte dager er ikke matlysten der. Merker det selv. Har spist en toast idag jegog nå denne smoothien.
Kos degDa sover lille U, og jeg må dra og handle.
Snakkes
God turDa sover lille U, og jeg må dra og handle.
Snakkes
HeheHehe det er jo så morro ! Det er høydepunktet her i heimen. Hun syntes det er så gøy, og vi ler av hun![]()
Det gjør ikke jeg. Er meldt orkanÅ som jeg gleder meg til helgen nå
Bare noen små timer på jobb i morgen først
JaGjorde du det forrge gang og?
God kveldGod kveld i ståva!
God kveld vakre!God kveld i ståva!