Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååå. Takk for tips. Medisinsk grønnsåpe er notertMan skal helst ikke bruke noe på baby den første tiden. Men jeg har kjøpt inotyol, så jeg har det liggende. Veldig effektivt på utslett! Har også fått noe babyolje i sånne gratispakker, så det ligger også i en skuff. De trenger det jo egentlig ikke, men kan ta litt i badevannet innimellom.
Til meg selv har jeg kjøpt medisinsk grønnsåpe til å skylle dåsa med etter fødsel (hqr det i imsdalsflaske med tut og og spruter, det lindrer!), og purelan til brystvortene.
Ellers har jeg tørre engangskluter, fukter dem med vann og vasker. Av og til kan jeg lage hjemmelaga våtservietter med feks kokosolje.
Gallesåpe og flekkfjerner fra nøstebarn har jeg liggende til bæsjeflekker på ullplagg.
Takk for tipsSeba Med protective diaper cream er magisk på en rød liten stump! Har brukt den hver gang han blir rød, borte på 123. Gjort siden han var nyfødtKjøpes på apoteket.
Klohexidin å Q-tips var lurt. Takk for tipsTrenger ikke mye i starten.
Q-tips og klorhexidin til å rense navlestumpen, og kanskje litt olje til badevannet.
De prøvene som kommer i gratispakkene varer lenge her.
Taaakk for supert tipsEg har på stelleplassen:
- talkum ( kjøpt på apoteket )
- betaphen ( eller kossen d skrives ) kjempe god salve til rompa til ungane
- idonyl ( eller kossen d skrives )
- så har eg kjøpt meg ein krem til såre brystvorter, kjøpte på apoteket etter eg hadde fått førstemann. Synes det var så vondt å bruke purrelan, den er seig å smøre på, å ildt når ein har såre å vonde brystvorter..
Prøvde da denne :
Vis vedlegget 157486
Kjempe krem!lett å smøre på, og lindrer fort.!
Denne kan også ungen smatte på når den er tørka inn, trenger ikkje vaske denne vekk.!
Dei ville faktisk bestille den inn på
den fødeavdelingen eg låg på når dei fekk sjå den, å prøve å smøre den på hendene.
Så anbefales sterkt!)
Såpass? Kanskje jeg skal be forhandleren min sende. Har ikke prøvd det.Hadde forhandleren min vært å få tak i, så hadde jeg kjøpt inn aloe lips fra forever living og. Veldig effektivt både på sår stump og såre nipler!
Har jeg ikke tenkt på, det har jeg heldigvis liggendeHadde forhandleren min vært å få tak i, så hadde jeg kjøpt inn aloe lips fra forever living og. Veldig effektivt både på sår stump og såre nipler!
Ja, ganske merkelig, ettersom hun pleier å være veldig på å selge.Såpass? Kanskje jeg skal be forhandleren min sende. Har ikke prøvd det.
Går du inn på foreverliving.no kan du finne forhandlere i nærheten av deg =)Hadde forhandleren min vært å få tak i, så hadde jeg kjøpt inn aloe lips fra forever living og. Veldig effektivt både på sår stump og såre nipler!
Aha, takk!Går du inn på foreverliving.no kan du finne forhandlere i nærheten av deg =)
Ellers kan alle forhandlere i landet sende. Om det bare er lips, koster ikke det mye i det hele tatt. Jeg gjør det hele tiden =)
Min forhandler er ei venninne som bor i andre kanten av landet. Jeg sier hva jeg vil ha, så sender hun. Tror alle forhandlere senderJa, ganske merkelig, ettersom hun pleier å være veldig på å selge.men sendte sms til henne i jula og rett over nyttår, men hun har rett og slett ikke svart. Søstra mi har heller ikke fått tak i henne. ???
Så kan være hun enten er på ferie, eller bytta nummer eller noe. Merkelig er det iallefall! Ja, kanskje det går an å sende! Hvis ikke det blir kjempemye i porto da. Det kan det vel neppe bli for noen leppepomader da.
Okay, høres bra ut! Skal sjekke forhandlerlista og se om det er noen flere forhandlere i nærheten. Det vil jeg nesten tro.Min forhandler er ei venninne som bor i andre kanten av landet. Jeg sier hva jeg vil ha, så sender hun. Tror alle forhandlere sendermen jeg bruker sjelden å kjøpe bare en ting...
Hvor har du kjøpt den Danatekt brystvortekremen? Hvilket apotek? Jeg var på Apotek1 igår og de hadde den ikke... Eller har du ikke kjøpt den nå nylig? ☺Eg har på stelleplassen:
- talkum ( kjøpt på apoteket )
- betaphen ( eller kossen d skrives ) kjempe god salve til rompa til ungane
- idonyl ( eller kossen d skrives )
- så har eg kjøpt meg ein krem til såre brystvorter, kjøpte på apoteket etter eg hadde fått førstemann. Synes det var så vondt å bruke purrelan, den er seig å smøre på, å ildt når ein har såre å vonde brystvorter..
Prøvde da denne :
Vis vedlegget 157486
Kjempe krem!lett å smøre på, og lindrer fort.!
Denne kan også ungen smatte på når den er tørka inn, trenger ikkje vaske denne vekk.!![]()
Dei ville faktisk bestille den inn på
den fødeavdelingen eg låg på når dei fekk sjå den, å prøve å smøre den på hendene.
Så anbefales sterkt!)