1 + 1 = Oktober?

Jeg kjenner at til tross for at jeg har sagt til meg selv at jeg ikke skulle følge med på syklusen min denne måneden, så har jeg jo lært meg når EL skal være, ol. Så jeg klarte selvsagt å gå i "fella" denne måneden også, men heldigvis unngikk jeg å dra med min kjære i oversikten!

Jeg kjenner også at psyken min begynner å henge i tynne tråder. Nå får så godt som alle rundt meg baby, mens vi sitter og har prøvd i noe som føles ut som en evighet. Vi har tenkt å teste oss så fort som vi bekker året med prøving! Jeg må bare si det rett ut: Dette babystyret er noe tull!
 
Jeg kjenner at til tross for at jeg har sagt til meg selv at jeg ikke skulle følge med på syklusen min denne måneden, så har jeg jo lært meg når EL skal være, ol. Så jeg klarte selvsagt å gå i "fella" denne måneden også, men heldigvis unngikk jeg å dra med min kjære i oversikten!

Jeg kjenner også at psyken min begynner å henge i tynne tråder. Nå får så godt som alle rundt meg baby, mens vi sitter og har prøvd i noe som føles ut som en evighet. Vi har tenkt å teste oss så fort som vi bekker året med prøving! Jeg må bare si det rett ut: Dette babystyret er noe tull!
Enig :(
 
Lykke til videre. Så spennende å lese seg nedover her. skal følge med :happy: !
Håper du snart sitter med en ekstra strek på testen :cheers
Vanskelig å ikke tenke på det selv om man sier til seg selv at man skal slappe mer av og bare fortsette som før. Jeg har jo hørt før at det er mange det klaffer for da. Her starter vi prøvingen så fort TR er ferdig om ca seks dager. Er også en utålmodig sjel som helst vil at det skal klaffe med en eneste gang :wtf: Og da vi pratet om å prøve på et barn til så kom tr ekstra sent denne gangen :eek:
Sikkert fordi jeg begynte å kjenne på stresset med en gang på at jeg ville ha NÅ :angelic: :hilarious:
Slapp av så godt dere kan, så gleder jeg meg til å følge deg videre når du titter innom :joyful:
 
Lykke til videre. Så spennende å lese seg nedover her. skal følge med :happy: !
Håper du snart sitter med en ekstra strek på testen :cheers
Vanskelig å ikke tenke på det selv om man sier til seg selv at man skal slappe mer av og bare fortsette som før. Jeg har jo hørt før at det er mange det klaffer for da. Her starter vi prøvingen så fort TR er ferdig om ca seks dager. Er også en utålmodig sjel som helst vil at det skal klaffe med en eneste gang :wtf: Og da vi pratet om å prøve på et barn til så kom tr ekstra sent denne gangen :eek:
Sikkert fordi jeg begynte å kjenne på stresset med en gang på at jeg ville ha NÅ :angelic: :hilarious:
Slapp av så godt dere kan, så gleder jeg meg til å følge deg videre når du titter innom :joyful:

Så kjekt å høre at du liker det jeg skriver! :)
Denne pp har jeg ikke sett fysiske tegn til EL heller.. Så jeg skjønner ikke helt hva som foregår for øyeblikket :p Men forhåpentligvis sitter skuddet for oss begge! :-D Gleder meg virkelig til jeg sitter med en egenprodusert mini i armkroken, hihi :)
 
16f4e16a457fe54d7ca8b997debf8d6d


10dpo. Kan vi virkelig ha vært så heldige?! Elendig bilde, men vises bedre i virkeligheten :eek:
Skal stikke innom apoteket på tur hjem før jobb i dag og kjøpe en digital :oops: :D
 
16f4e16a457fe54d7ca8b997debf8d6d


10dpo. Kan vi virkelig ha vært så heldige?! Elendig bilde, men vises bedre i virkeligheten :eek:
Skal stikke innom apoteket på tur hjem før jobb i dag og kjøpe en digital :oops: :D

Det er en rosa strek :D
 
Gratulerer så mye :D
 
Hurra, gratulerer :love7
 
Nå har jeg akkurat ringt helsestasjonen her jeg bor, og fikk beskjed om at jeg skulle bli kontaktet av jordmor senere. Wææh, spennende og skummelt på samme tid! :D

Har hatt små mengder med brun "utflod" fra fredag av, men håper det ikke er noe som tyder på at spiren er skadet eller at kroppen min støter den bort.. Jeg og forloveden kaller den bare for "Cella" for øyeblikket, siden det ikke er noe livstegn enda :hilarious:
 
Da har jeg fått pratet med jordmor, må si jeg er overrasket over hvor fort jeg ble kontaktet! Nå har jeg byttet fastlege, ettersom at min andre fastlege er på hjemplassen min som er 3 timer unna. Skal jo tross alt bo her noen år, så det er jo grei å slippe å reise så langt om det skulle være noe :)

Da er det bare å glede seg til første kontroll rundt uke 10-12 med fastlegen og uke 16 hvor jeg møter jordmor :-D
 
Du vet du er en gravid katteeier når du plutselig passer på å bruke hansker hver gang du skal ta bort avføring fra kassen :p
 
Mye sterkere strek i dag, 14 dpo :-D
6982216cb051b24ed307468ec8eb10ca
 
Back
Topp