Ikke noe gøy, syns vi har det sånn titt og ofte, men det har vel en naturlig forklaring i astmaenhuff.. vi hadde en sånn runde til jul... fryktelig slitsomt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke noe gøy, syns vi har det sånn titt og ofte, men det har vel en naturlig forklaring i astmaenhuff.. vi hadde en sånn runde til jul... fryktelig slitsomt.
Takk, det håper jeg ogsåHåper du får ei god natt![]()
måkke kjøre den veien nåhan kom hjem 21:30 søss.... han har brukt 1 time på å kjøre over mørk![]()
Ja jeg håper det, har drt i VertfallHehe, selvfølgelig er du kvalifisert snuppa![]()
Uff så kjiptJa...hele natten. Måtte vekke henne i morges, blir sliten av sånn hoste
aha...Ikke noe gøy, syns vi har det sånn titt og ofte, men det har vel en naturlig forklaring i astmaen![]()
NO shit... å det burde jo han vite som kjører den veien hver dag!måkke kjøre den veien nå
Ja jeg håper det, har drt i Vertfall![]()
Ja.. håper det blir bedre mot helgen, hun blir jo sliten selv den lille kroppenUff så kjipt
Ikke andre enn å jobbeHva er planene for morgendagen?
Håper virkelig det holder seg unna!aha...
Vesla fikk barneastma som slo ut om vinteren.
BANK I BORDET så har det ikke hvert noe tegn til det så langt i vinger..
Så jeg håper vi er over den kneika..
høsten 2014 var vi en tur på legevakta med falsk krupp
Det skjønner jeg godt at hun blirJa.. håper det blir bedre mot helgen, hun blir jo sliten selv den lille kroppen![]()
Nei men hvorfor det da?Opp og stå igjen![]()
Samme som her daIkke andre enn å jobbe
Hihi. Det er sant!Jo, men det er så gøy når det dukker opp mer![]()
håper på det beste. Astma er noe dritt!Håper virkelig det holder seg unna!
Det er mye bedre her nå da, men når hun først blir forkjølet så henger det i og hun må ha medisiner hele dagen![]()
knøtte våkna.. tissa igjennom bleie og pysj..Nei men hvorfor det da?
12 februar skal vi flytte inn alle tinga i huset vi flytter til. Og det er opp en bakke man må gå til huset fra garasjen. Og huset har totalt 3 etasjer med kjeller og vaskerom i underetasjen. Tipper det blir sinnsykt med skritt den dagen og den helga. Og sykt med trapperen smule ja![]()
Flinka!!Vis vedlegget 158386
Creds til meg ! Sliten