Satser på detFlere som skal se håndball i dag?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Satser på detFlere som skal se håndball i dag?![]()
Håper også det. Småhostet litt de siste dagene men håper det ikke blir noe merHåper ikke du blir syk?![]()
Flink du er30 days shred gjennomført for i dag!
Hvordan gikk det?Da skal vi snart ut til legen for crphåper den er bra!
Det er egentlig ganske farlig!!Startet med middagen, nå skal jeg straks hoppe i dusjen.
Å hoppe i dusjen du tenker på?Det er egentlig ganske farlig!!![]()
Jøss trodde de bare fikk lov til å bruke feriedagene sine når eierne selv var på ferieFader ! Oppvaskmaskin bestemte seg for å ta fri
Å det er godt detBaby soverny rekord, 15 min tok det. Så kom jeg ut i stua så har mannen laget NATCHOS
lucky me.
Å nei, så utrolig frustrerende!!Dritt dag!Jeg har i grunn tannlegeskrekk, og i helgen har jeg psyket meg opp til tannlege time i dag.
Så kommer jeg bort.. Også har de rota med timene.. Så de hadde satt meg opp i morgen. Men da kan jo ikke jeg
Så nå har jeg gått å gruet meg til ingen nytte. Også må jeg gru meg igjen når jeg får ny time![]()
Her ble det frossen pizzaHva skal dere ha til middag i dag?
Ikke så bra akkuratHåper vi vinner. Hvordan ligger vi an?
Level 1Flink du erhvilket level?
Måtte bare komme meg hjem fra jobb, lage middag, gjøre lekser, vaske klær, leke med gutta, bade gutta og legge dem førstEr det liv i deg også
Jøss. Spiser du sånt (Her ble det frossen pizza![]()
Høres slitsomt utCrp 10 idag så gått nedkose oss jeg og gutten min nå
Men har fått heftig blodtrykksfall igjen :/ holdt på å besvime 4 ganger på 30 min .... Grusomt det der!!!
Ha ha er du ferdig med alt nå? ?Måtte bare komme meg hjem fra jobb, lage middag, gjøre lekser, vaske klær, leke med gutta, bade gutta og legge dem først![]()
Det er jo krise!!Ja veldig. Spesielt også når mobilen min er på reparasjon og lånetlf ikke har appen til bv
![]()