Skravletråd januar

Wee, jeg får etterhvert importer bildene. Sånn noen om gangen før den klikker.

Noe av problemet kan skyldes at det var så mange.
Og nå ender jeg vel med triple kopier da, siden jeg vel hadde dem fra forrige mobil også....en slettejobb å ta for meg, egentlig. Både på mobil og pc

Alt med ugler :D men trenger klær til frøkna til våren :)
Klær er på lista over ting som skal prøves. må bare komme meg i nytt hus nesten måned ;) foreløpig går det mest i smekker, mapper, bleieetuier, vanntette stelleunderlag og sånne ting. Penal og :) solgte nettopp vanntett stelleunderlag med ugler på faktisk :) du må like siden så får du med deg når jeg legger ut noe med ugler da:D

Klart uglefrua syr med ugler ;) har bare solgt det som jeg hadde sydd med ugler :p noe spesielt du liker eller er ute etter ?;)
Altså jeg er ultimate ugle fan ! Har babynest med ugler på, fikk uglebleie kake til bsbyshowern, har en skuff full av ugle smykker. Kjøpte 2 ugle bukser, til frøkna som var hjemme sydd, ugle vognpynt, smokkelenke, vognpynt og rangle med ugler. Bodyer, pysjer ja u name IT :P

Altså jeg er ultimate ugle fan ! Har babynest med ugler på, fikk uglebleie kake til bsbyshowern, har en skuff full av ugle smykker. Kjøpte 2 ugle bukser, til frøkna som var hjemme sydd, ugle vognpynt, smokkelenke, vognpynt og rangle med ugler. Bodyer, pysjer ja u name IT :P
Wow stili da!:D jeg laga for ikke så lenge siden uglegardiner til frøkna. Og uglesengesett :D
f530fc87f22eee6b21e588c7ba5db0b4
største bildet viser mest korrekt farge.

Klær er på lista over ting som skal prøves. må bare komme meg i nytt hus nesten måned ;) foreløpig går det mest i smekker, mapper, bleieetuier, vanntette stelleunderlag og sånne ting. Penal og :) solgte nettopp vanntett stelleunderlag med ugler på faktisk :) du må like siden så får du med deg når jeg legger ut noe med ugler da:D
Wow stili da!:D jeg laga for ikke så lenge siden uglegardiner til frøkna. Og uglesengesett :D
f530fc87f22eee6b21e588c7ba5db0b4
største bildet viser mest korrekt farge.
Har likt sia di :) masse fint !

Wow :D ja uglesengesett har vi selvsagt :P så skal mirelle sy vognpose til meg med ugler på, håper bare jeg får brukt den før våren. Har jo kjøpt inn stoffet å sånn selv

Har likt sia di :) masse fint !

Wow :D ja uglesengesett har vi selvsagt :P så skal mirelle sy vognpose til meg med ugler på, håper bare jeg får brukt den før våren. Har jo kjøpt inn stoffet å sånn selv
Takk :D har så mye jeg har lyst å sy. bare tiden som stopper :p
Ååh, uglevognpose ♡♢♢

skal på besøk til en venninne, også er det det vanlige :) middag, trening og husarbeid. Du da ?
god morgen :)

Digga sia di !!!!! Si ifra hvis du syr klær eller noe med ugler ! Jeg kjøper !!!!!

Minst mulig :p har levert tuppa i bhg, nå skal jeg lage meg litt mat og se litt på tv :)
Ellers så står husarbeid og middagslaging på tapetet her også.

Takk :D har så mye jeg har lyst å sy. bare tiden som stopper :p
Ååh, uglevognpose ♡♢♢
ja jeg vet :D den blir sikkert kjempefin :D
Minst mulig :p har levert tuppa i bhg, nå skal jeg lage meg litt mat og se litt på tv :)
Ellers så står husarbeid og middagslaging på tapetet her også.
Ja det er alltid like morro

Back
Topp