Skravletråd januar

ser verre ut da kanskje enn den er :p

Hihi, det må du gjøre ja ;) har ei bestilling inne på pandasmekke til ei her på forumet jeg snakker endel md. Gleder meg til stoffet kommer for den blir stilig :D
Så gøy :)

Jada, det er bare rett og vrang, lætt øking og felling. Men det er sånn gjøre i blinde strikk :p

For en dritt natt altså.. måtte sove med jenta i armene mine, noe som innebærer stilleliggende hele natta. Funker dårlig for meg. I tillegg holdt gubbens snorking med våken fra 2 til 5. Etterfulgt av mat kvart over 5. Og så måtte jeg vekke han kvart på 6. Og nå er jeg våken igjen

Trøtt sa du? Zzz
Ikke bra :(
Har du mulighet til å ta en dupp da?

Hater at tekniske ting bare ikke vil fungere.

Mon forrige telefon. Jeg koblet den til pc, og bildene ble importert. Min nye. Nei. Finner ingen nye elementer. Hallo. Jeg har mange. Og et par av dem trenger jeg på pc nå!

Etter at pc har vært o dvale viser det seg at den finner 7000 elementer. For denne mobilen har fått overført kopi fra den forrige. Som hadde fått overført kopi fra et kamera. Jeg har bilder tilbake til 2009 i alle fall

Fint.

Importer.

"noe gikk feil"
Avbryt og begynn igjen.

God morgen, ja.

Vaskemaskina er startet. Mannen har levert ungene på skole og Sfo og luftet hunden. Nå får hun mat og medisin. Jeg har gitt babyen medisin og mat så nå har hun sovnet på fanget mitt.

Jeg får legge henne over i vugga så jeg får meg mat

Så gøy :)

Jada, det er bare rett og vrang, lætt øking og felling. Men det er sånn gjøre i blinde strikk :p
Ja, syinga er gøy ;) spesielt når det selges litt ;)

Aah, da skulle jeg belcklart noe sånt jeg og :p haha

skal på besøk til en venninne, også er det det vanlige :) middag, trening og husarbeid. Du da ?
god morgen :)

Digga sia di !!!!! Si ifra hvis du syr klær eller noe med ugler ! Jeg kjøper !!!!!
Klart uglefrua syr med ugler ;) har bare solgt det som jeg hadde sydd med ugler :p noe spesielt du liker eller er ute etter ?;)

Back
Topp