Da passer det jo braIkke så gale ennå. Alldri vært glad i brød
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da passer det jo braIkke så gale ennå. Alldri vært glad i brød
Ja-aGod morgen
Sovet godt?
Så gøyser verre ut da kanskje enn den er![]()
Hihi, det må du gjøre jahar ei bestilling inne på pandasmekke til ei her på forumet jeg snakker endel md. Gleder meg til stoffet kommer for den blir stilig
![]()
Ja, skulle bare mangleSå deilig da![]()
Ikke braFor en dritt natt altså.. måtte sove med jenta i armene mine, noe som innebærer stilleliggende hele natta. Funker dårlig for meg. I tillegg holdt gubbens snorking med våken fra 2 til 5. Etterfulgt av mat kvart over 5. Og så måtte jeg vekke han kvart på 6. Og nå er jeg våken igjen
Trøtt sa du? Zzz
Ja synes detDa passer det jo bra![]()
God morgen, ja.God morgen![]()
Ja. Kommer vel til å sove med frøkna på hennes lurer for å hente meg innDu får sove litt mer utover dagen
Ja, syinga er gøySå gøy
Jada, det er bare rett og vrang, lætt øking og felling. Men det er sånn gjøre i blinde strikk![]()
Ikke i det hele tattJa-aganske ! Du da ?
Kommer nok til å legge meg når frøkna har sine lurer. Håper hun sover en stund.Ikke bra
Har du mulighet til å ta en dupp da?
skal på besøk til en venninne, også er det det vanligeGod morgen
Planer for dagen?
god morgenGod morgen![]()
Digga sia di !!!!! Si ifra hvis du syr klær eller noe med ugler ! Jeg kjøper !!!!!Ja, syinga er gøyspesielt når det selges litt
![]()
Aah, da skulle jeg belcklart noe sånt jeg oghaha
Klart uglefrua syr med uglerskal på besøk til en venninne, også er det det vanligemiddag, trening og husarbeid. Du da ?
god morgen
Digga sia di !!!!! Si ifra hvis du syr klær eller noe med ugler ! Jeg kjøper !!!!!
Alt med uglerKlart uglefrua syr med uglerhar bare solgt det som jeg hadde sydd med ugler
noe spesielt du liker eller er ute etter ?
![]()