En prøvers bekjennelser

3 dpo i dag.
Jeg har klart om la være å tenke så mye på det som kanskje skjer i kroppen min nå. Og det er ganske deilig!
Men det kommer selvfølgelig noen tanker her og der. Alle murringer (og det har jeg hatt en del av de siste dagene) analyseres. At jeg plutselig de siste dagene har vært kjempetrøtt tolkes jo fort til at kroppen min kanskje har andre ting å bruke energi på. Og at jeg plutselig har masse rare drømmer og våkner av mareritt nesten hver natt går ikke upåaktet hen. Tenk om jeg ikke hadde klart å distrahere meg litt?! Da hadde jeg sikkert blitt gal allerede :p
 
3 dpo i dag.
Jeg har klart om la være å tenke så mye på det som kanskje skjer i kroppen min nå. Og det er ganske deilig!
Men det kommer selvfølgelig noen tanker her og der. Alle murringer (og det har jeg hatt en del av de siste dagene) analyseres. At jeg plutselig de siste dagene har vært kjempetrøtt tolkes jo fort til at kroppen min kanskje har andre ting å bruke energi på. Og at jeg plutselig har masse rare drømmer og våkner av mareritt nesten hver natt går ikke upåaktet hen. Tenk om jeg ikke hadde klart å distrahere meg litt?! Da hadde jeg sikkert blitt gal allerede :p
Håper det er positive tegn! Så satser vi på at den nest uka går fort og at du snart sitter med en positiv test i hånden:happy:
 
Håper det er positive tegn! Så satser vi på at den nest uka går fort og at du snart sitter med en positiv test i hånden:happy:
Takk for det!
Håper vi begge har positive tester å vise om ikke så lenge:D
 
6 dpo i dag.
Heldigvis går dagene litt fortere denne gangen:) jeg har hatt mye å gjøre på jobb de siste ukene og hatt endel å gjøre på ettermiddagene og det hjulpet veldig!
Merker jeg er litt rar i kroppen om dagen. Mye murringer og litt kvalme de siste par dagene. Føler også jeg drømmer mye rart fortsatt, selv om det ikke er like levende drømmer som før helgen. Og når jeg var på forsinket julebord med jobben på mandag med overnatting og fri bar hadde jeg overraskende lite lyst på vin... og DET er unormalt til meg og være:p Men det kan godt være at jeg egentlig er sånn i kroppen hver måned (minus manglende lyst på vin) og bare ikke har kjent etter før...:)
Jeg merker jeg holder veldig tilbake og er veldig innstilt på at det ikke blir spire denne gangen. Samtidig er jeg kjempe utålmodig og kommer mest sannsynlig til å la testetøsa slippe løs alt på mandag.
Jeg er så spent!!!!
 
9 dpo i dag.
Våknet i dag med en intens trang til å teste:p Skjønner ikke helt hvorfor for jo nærmere IKM jeg kommer, jo sterkere er følelsen av at det ikke er noe... Og jeg har jo avtalt med endel damer her at vi ikke skal teste før den 30/1. Men jeg klarte ikke helt og overse prøvetrangen. Jeg måtte til og med gjøre en avtale med meg selv om at hvis jeg hadde mer enn 10 tester liggende skulle jeg få lov til å ta en i dag. Så jeg hadde de fremme og telte over. Jeg hadde 9:p
Så da holder jeg nok avtalen og venter til den 30/1:D
 
9 dpo i dag.
Våknet i dag med en intens trang til å teste:p Skjønner ikke helt hvorfor for jo nærmere IKM jeg kommer, jo sterkere er følelsen av at det ikke er noe... Og jeg har jo avtalt med endel damer her at vi ikke skal teste før den 30/1. Men jeg klarte ikke helt og overse prøvetrangen. Jeg måtte til og med gjøre en avtale med meg selv om at hvis jeg hadde mer enn 10 tester liggende skulle jeg få lov til å ta en i dag. Så jeg hadde de fremme og telte over. Jeg hadde 9:p
Så da holder jeg nok avtalen og venter til den 30/1:D
Du er flink! :) Men hvorfor er det sånn at man blir mer og mer negativ jo lenger ut i dpo man kommer? Sånn er jeg og!@ :eek:
 
Du er flink! :) Men hvorfor er det sånn at man blir mer og mer negativ jo lenger ut i dpo man kommer? Sånn er jeg og!@ :eek:
Takk for det:D
Nei, si det!
For min del kan det nok være at jeg tenker mye mer på det i starten og kjenner veldig mye mer etter:p Så kommer heller realisten mer og mer frem etterhvert med tanken om at det er best å forvente det verste... Så blir jeg heller positivt overrasket fremfor å bli så skuffet hver gang.:)
 
Nei, si det!
For min del kan det nok være at jeg tenker mye mer på det i starten og kjenner veldig mye mer etter:p Så kommer heller realisten mer og mer frem etterhvert med tanken om at det er best å forvente det verste... Så blir jeg heller positivt overrasket fremfor å bli så skuffet hver gang.:)
Sant det.. Er nok sånn :)
 
10 dpo.
Det var så lenge viljestyrken holdt denne gangen. Testetøsa tok overhånd når vi kom hjem i dag etter at jeg var (urovekkende:)) lite lysten på vin til middag i går. Det måtte da være en grunn til det!
Og jommen ser jeg ikke strek! :D
ImageUploadedByBV Forum1453646574.661666.jpg
Jeg er helt skjelven! Er dette på ordentlig? Er det ikke bare en skyggestrek?
Jeg har bare lyst til å trykke den testen opp i ansiktet til mannen min og rope "ser der! Ser du? Du ser ikke sant??". :p Men jeg tror jeg venter til jeg er helt sikker på at det ikke bare er tull:) jeg klarer ikke å tro på det selv heller, og sist trodde ihvertfall ikke mannen på det før cbd sa svart på hvitt "gravid". :p
Såå spent på testene fremover nå! Håper bare de blir sterkere og sterkere og at det resulterer i baby denne gangen:)
 
10 dpo.
Det var så lenge viljestyrken holdt denne gangen. Testetøsa tok overhånd når vi kom hjem i dag etter at jeg var (urovekkende:)) lite lysten på vin til middag i går. Det måtte da være en grunn til det!
Og jommen ser jeg ikke strek! :D
Vis vedlegget 158117
Jeg er helt skjelven! Er dette på ordentlig? Er det ikke bare en skyggestrek?
Jeg har bare lyst til å trykke den testen opp i ansiktet til mannen min og rope "ser der! Ser du? Du ser ikke sant??". :p Men jeg tror jeg venter til jeg er helt sikker på at det ikke bare er tull:) jeg klarer ikke å tro på det selv heller, og sist trodde ihvertfall ikke mannen på det før cbd sa svart på hvitt "gravid". :p
Såå spent på testene fremover nå! Håper bare de blir sterkere og sterkere og at det resulterer i baby denne gangen:)
Der er det en tydelig strek! Så moro:D kjempe glad på deres vegne! Håper spiren klorer seg fast og at jeg følger etter ganske snart!!

Hva for noen symptomer har du hatt? Og hvor tidlig startet de??
 
Der er det en tydelig strek! Så moro:D kjempe glad på deres vegne! Håper spiren klorer seg fast og at jeg følger etter ganske snart!!

Hva for noen symptomer har du hatt? Og hvor tidlig startet de??
Ja, jeg håper det jeg også! Hadde vært veldig hyggelig og slå følge over i terminforumet:)
Jeg har egentlig ikke hatt noe særlig symptomer enda. Litt murringer i magen nå og da, men det hadde jeg hele dpo-tiden forrige måned også;) Også har jeg hatt veldig mye rare og levende drømmer. Alt fra mareritt som gjør at jeg våkner oppløst i tårer midt på natta til omtrent erotiske drømmer om verdens beste hamburger i natt:p Men det jeg nesten har merket best er at jeg absolutt ikke har lyst på vin:) Selv ikke et lite glass til middag! Veldig unormalt til meg å være:p
Har du noen symptomer?
 
11 dpo.
Streken er der i dag også. :D
Ikke så mye sterkere enn i går ettermiddag, men nå kom den innen tiden! ImageUploadedByBV Forum1453702833.506099.jpg
Nå tror jeg i hvert fall nok på det til at jeg har fortalt det til mannen uten å tenke at han kommer til å tro jeg er helt tullete som dikter opp streker:p
Iiik!!
 
Back
Topp