kastet ut

Da ble jeg kaster ut av min kjære . Eller hun som var det . Hun er blitt helt I ubalanse av graviditeten. Vi bare krangler og krangler å idag fikk hun nok .

Hvordan løse dette . Jeg klarer ikke miste dem
gi henne litt tid,kan hende hun angrer seg. Vis at du er glad i henne og at du støtter henne selv om hun sikkert kan være et troll innimellom akkurat nå:p vit at d blir bedre!:) hilsen ei som kjørte av sted både titt og ofte fordi hun var sur på gubben :p
 
Filleting . Så er det så mye utenom å vi begge er dødsslitne å lar det gå utover hverandre ...Det eskalerer hver eneste gang .

Hun sykemeldte seg fult idag . Kanskje det vil hjelpe henne å finne seg selv igjen me å ikke ha fokus på jobb
Snakk med henne om hva som er viktig. Er det virkelig verdt å krangle og lage ustemning om de småtingene da? Hva ønsker dere for fremtiden? Nå venter dere barn sammen, dere er nødt til å samarbeide og jobbe for at stemningen er god. Hvis hun bjeffer til deg, bit det i deg, og ikke svar med samme mynt. Etter en stund vil hun nok innse at det var dårlig gjort, og så beklage eventuelt prøve å sjerpe seg. Hvis dere begge agerer mot den andre vil det bare eskalere slik det tydeligvis har gjort nå. Mange blir ekstra touchy under graviditeten, og da må dere mannfolk prøve å heller pust rolig og tenke på at dette mennesket har dere valgt å leve sammen med, og dette er en tilstand som går over. Tro meg, det er ikke bare bare å gå gravid heller. Det kan lett bli en unnskyldning for mye, men det påvirker alt, både kropp, energi, humør og psyke.
 
Jeg synes det er litt forskjell på å "svelge kameler", "bite tenna sammen", "stå på pinne for" kjæresten til vanlig og under graviditet. Graviditet og spedbarnstid er litt unntakstilstand der man ikke helt har kontroll over hormoner og følelser og ...eh rasjonell tenkning :p Så jeg tenker at da gjelder det å godta litt mer. I gode og onde dager, in sickness and health osv ;) Innenfor rimelighetens grenser da selvfølgelig. Håper det ordner seg for dere!
 
Håper jeg og . Fått beskjed jeg må holde avstand.Kanskje hun da gir meg tillit igjen å ser jeg Gjør det som er best for henne . Så får jeg bare ligge lavt fremover å blir ikke ting bedre ei god stund etter fødsel så må jeg bare ta det derifra igjen
 
Last edited:
Føler jeg er syndebukk men at alt har en sammenheng men jeg får bare begynne me meg selv så får hun komme etterhvert å bli bedre til ting når d har roet seg
 
Håper jeg og .


Ja håper og det er hormonene . Hvis ikke er det jo bare å avslutte . Livet går jo videre etterhvert
 
Last edited:
Om det ikke bedrer seg så kan det kanskje være lurt å sjekke ut arrterapi/familieterapi. Hormoner er nok i sving under svangerskapet, men jeg ville nok ikke kastet min mann ut av huset om det bare hadde vært for hormonene sin skyld. Det kan jo tyde på som det er noe mer som ligger bak her og som bør tas tak i før småbarnsperioden setter inn for fult.
 
Håper jeg og . Det ser ut som om hun føler at jeg har Vært for intens å brydd meg for mye å at det e dette som er det store problemet at jeg har brydd meg for mye .Selv har jeg nok gjort det . Det ser jeg . Jeg har dog gjort d kun fordi jeg har sett hun ikke har det bra
Hvis du sier du ser hun ikke har det bra og spør hva hun ønsker at du gjør for henne? Hender vi damer forventer at menn er tankelesere :p
 
Om det ikke bedrer seg så kan det kanskje være lurt å sjekke ut arrterapi/familieterapi. Hormoner er nok i sving under svangerskapet, men jeg ville nok ikke kastet min mann ut av huset om det bare hadde vært for hormonene sin skyld. Det kan jo tyde på som det er noe mer som ligger bak her og som bør tas tak i før småbarnsperioden setter inn for fult.
 
Last edited:
Har hatt hver sin time på familievern kontoret hun var der dagen jeg ble kasta ut. Hun kan kanskje ha fått noen kritiske tilbakemeldinger hun ikke tålte for alt jeg vet siden jeg kom hjem å får høre jeg er en idiot å at hun er drottlei meg . Desverre svarer jeg å da stqrta spetakkelet . Vi har det nok vondt begge to . Alt vi har bygget opp er verdt å kjempe for Håper hun vil bli me på time vi har fått sammen
Det høres jo ut som ihvertfall du vil jobbe for at forholdet skal holde og det er jo en veldig god start. Håper det ordner seg for deg og at dere finner sammen igjen :)
 
Back
Topp