Strikkedamer! Hva har dere på pinnene? :)

c795fd82a2422ed51f2788a55bb11405


Litt mer strikkespam :p Trultemor-buksedress fra Klompelompe :) Kan nesten ikke vente til vi får begynt å brukt alle de nydelige plaggene som venter på henne på rommet :D

Så fiiiin :)
 
Strikker på denne;) Håper den blir ferdig til fødsel, henger litt etter siden formen ikke har vært noe særlig i det siste.. Første dress jeg strikker;)

a1768ac2b0d7ff2a4347fb4a2bc53458
Så fin den blir! er det klompelompe sin? Vurderer å begynne på den selv :) Hvilken pinnestr er det? :)
 
Så fin den blir! er det klompelompe sin? Vurderer å begynne på den selv :) Hvilken pinnestr er det? :)

Klompelompe ja:) pinnestr. 3 strikkes den med. Og 2,5 til vrangborden selvfølgelig.

Fikk klompelompeboka til jul, så skal nok begynne på noe der etterhvert;) Denne er fra høst-/vinterheftet.
 
Veldig fin! Er den like "kjapp" som navnet tilsier? :p

Brukte litt tid på den første for å bli kjent med oppskriften. Har nå strikket 3, en i hver str, og det går kjappere og kjappere ;) Bruker kanskje 3-4 kvelder på en.
 
Siste strikk til hentesettet på gang. Sokker! Første gang jeg prøver meg på sokker, og for noe pirk. Får ikke lagt meg før den er ferdig :)
 
Gratulerer med dagen!! :D Og ikke minst med tålmodigheten og pågangsmotet. Ble kjempe fint :)
Hihi, takk! :D Det har ligget mest i kurven altså, og vært ferdig med strikkedelen siden oktober. Men nå er det endelig ferdig montert og klart til bruk! :D
 
Siste strikk til hentesettet på gang. Sokker! Første gang jeg prøver meg på sokker, og for noe pirk. Får ikke lagt meg før den er ferdig :)
Jeg tør ikke prøve på ordentlige sokker, er livredd for alt det småttearbeidet. Hvordan gikk det?:)
 
Back
Topp