Baby igjen ?

Så spennende for alle dere som er gravide og tenker på det "allerede"
her gleder jeg meg til å jobbe litt å treffe litt andre folk, men tenker meg å starte prøvingen på bror eller søster til sommeren/høsten 2016, hvis sambo går med på det da☺☺
(Kjenner jeg ikke er så veldig lysten i dag da mini har vært oppe en del ganger i natt+lyyys våken og hyling å vræling fra 05.00...zzzzznnnork....)
Godt det er en stund til neste.....
Ja det blir son. Noen dager er man veldig klar. Neste er man trøtt og sliten :p
 
Holder jo med deg i det;)
Vil jo au igrunn være ferdi før e er 30, allti villa det:shy:er 26 år nå da, så 4 år igjen......
Men kjenner jeg har behov for å jobbe litt å ut av hus:wacky:blir litt eremitt av å gå hjemme (alle andre jobber+bor litt avsides)...
Men blir nok bare å jobbe i 6 mnd eller no, åsså prøve på ny:pompus:(Få opp litt inntekt ifht permisjon:pompus:):hello2
Dere har dere har kun en ? :)
 
Har veldi lyst, men må tilbake på jobb først for å ha rett på foreldrepengar. Skal ha ulønna permisjon fram t august☺️ Hvis ikkje hadde eg kanskje hoppt i da no.. Føle ALLE rondt meg e gravide;)
Greit å vente. Dumt å miste retten på foreldrepenger.. Det ville blitt er dyrt år..
 
Dere er tøffe! Vi venter med nestemann til jeg har en noenlunde stabil jobbsituasjon (og rett på foreldrepenger..). Er ferdig utdannet nå til våren, så får vi se hvor fort ting går :)
Lykke til med jobbsøking da :)
 
Dere er tøffe! Vi venter med nestemann til jeg har en noenlunde stabil jobbsituasjon (og rett på foreldrepenger..). Er ferdig utdannet nå til våren, så får vi se hvor fort ting går :)
Skjønner deg godt :)
Jeg jobber ca 60 % og føler at vi klarer oss bra slik at en fra eller til spiller ingen rolle for oss :)
Også ønsker jeg to tette igjen siden jeg ser hvor positivt det har vært for de to eldste :)


Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Åh sååå koselig, vi prøver- håper ikke det tar like lang tid som med forrigemann :)
 
Vi er nå i gang med nytt forsøk(fryseforsøk ivf). Håper på to tette:)
 
Jeg har lyst å prøve så det er 3år ca mellom nr 1 og 2 :)
 
Håper vi får en liten en om ca et år :) sist grudde jeg meg veldig til fødsel. Men nå er det ikke skummelt lengre xD
 
Skal ta ut spiralen om 9dager :D
Håper på en lillesøster eller lillebror snart, men tar det som det kommer :love2
 
Skal ta ut spiralen om 9dager :D
Håper på en lillesøster eller lillebror snart, men tar det som det kommer :love2
Hvorfor tok du spiral hvis du tenkte nytt barn ikke lenge etter forrige?
 
Hvorfor tok du spiral hvis du tenkte nytt barn ikke lenge etter forrige?
Hahah for å si det sånn så skulle jeg ALDRI bli gravid igjen, skulle værtfall gå noen år. Trudde jeg ja :p

Var hardt rammet av hypermesis, så trudde aldri jeg skulle glemme svangerskapet. Har ikke helt glemt det for å si det sånn, men premien er så værd det :Heartred
 
Hahah for å si det sånn så skulle jeg ALDRI bli gravid igjen, skulle værtfall gå noen år. Trudde jeg ja :p

Var hardt rammet av hypermesis, så trudde aldri jeg skulle glemme svangerskapet. Har ikke helt glemt det for å si det sånn, men premien er så værd det :Heartred
Huff. Ikke kjekt da.. Hele svangerskapet? Gikk du opp noe særlig i vekt da? Ja premien er verd det :)
 
Back
Topp