Hvilke modningstegn

Jeg har hatt modningstegn i 5 uker iallfall, alt ifra nedpress, murringer, menssmerter i rygg og mage, stikkinger nederst i magen og innvendig, kramper i lysken... Tja, stort sett alt man kan tenke seg. Var på sykehuset igår (uke 40) og var så umoden som det var mulig å bli :) kjip beskjed å få.......

Så kjipt!!! Jeg er redd for å få samme beskjed! :(
 
Jeg har hatt modningstegn i 5 uker iallfall, alt ifra nedpress, murringer, menssmerter i rygg og mage, stikkinger nederst i magen og innvendig, kramper i lysken... Tja, stort sett alt man kan tenke seg. Var på sykehuset igår (uke 40) og var så umoden som det var mulig å bli :) kjip beskjed å få.......
Kjip beskjed å få... Men du er ihvertfall forberedt på ventetid! Jeg fikk beskjed av jm om at jeg var HELT moden for mange uker siden, kom mest sannsynlig til å få baby i 2015...! Vel, jeg ligger nå her en uke på overtid og baby storkoser seg inne i magen!! Ventetiden har vært lang ;-)
 
Nå tror jeg slimproppen kom ut..hvertfall en del av den. Helt luktfri, rosafarget slim. Men ikke så mye som jeg har lest endel plasser..har kjent nedpress men nå er det helt stilt. Nesten ikke hatt kynnere engang
 
Så kjipt!!! Jeg er redd for å få samme beskjed! :(

Jeg har heldigvis blitt beroliget med at modningen kan skje over natten! Men vi får smøre oss med tålmodighet og slappe av frem til det skjer noe, jeg får hvertfall møte lillegutt i løpet av januar uansett om jeg må settes igang eller ei! :) han kommer når han er klar :)
 
Kjip beskjed å få... Men du er ihvertfall forberedt på ventetid! Jeg fikk beskjed av jm om at jeg var HELT moden for mange uker siden, kom mest sannsynlig til å få baby i 2015...! Vel, jeg ligger nå her en uke på overtid og baby storkoser seg inne i magen!! Ventetiden har vært lang ;-)

Nei, så kjedelig!! Håper det starter noe hos deg snart! Er vel kanskje verre å få en slik beskjed og gå med forhåpninger hver dag... Masse lykke til, snart har du babyen din hos deg! :-D
 
Jeg har heldigvis blitt beroliget med at modningen kan skje over natten! Men vi får smøre oss med tålmodighet og slappe av frem til det skjer noe, jeg får hvertfall møte lillegutt i løpet av januar uansett om jeg må settes igang eller ei! :) han kommer når han er klar :)
Bra innstilling! Det skjer i januar her og. Settes igang 7 dager over termin, om det ikke skjer før. Jeg er en veldig utålmodig person av meg! Så denne ventinga er ikke lett. MEN vi får nyte de siste dagene og slappe av :)
 
I natt hadde jeg vanvittig mye menssmerter, samtidig som vesla var heeelt turbo i magen. Føltes som om ho skrudde seg nedover med spenntak i ribbena mine. Var hos jordmor i dag og ho kunne fortelle at hodet lå enda lenger ned enn sist uke og at det var knapt festet! Hadde ikke regnet med det som tredjegangs :p Ho sjekket også cervix og den var fortsatt rundt 3 cm, men myk, ikke fullt bakoverbøyd og hun fikk inn en finger. Håper ho kan strippe neste uke!
 
Har i flere dager hatt vonde tak i ryggen, akkurat slike som en får ved rier men det varer liksom ikke og er heller ikke regelmessig. Håper det tar seg opp ordentlig snart. I tillegg har jeg i dag rent på do og hatt mere menssmerter enn vanlig. Åh.... jeg håper noe skjer i løpet av helgen altså :) Nå vil jeg bli ferdig.
Nå skal jeg ta med meg alle symptomene mine å hente 2-åringen i bhg å vente på pappaen kommer hjem fra jobbreise slik han kan ta over :p
 
Har de siste 3 kveldene hatt regelmessige vonde kynnere i 2-3 timer, 8-10 min mellom. Mye menssmerter samtidig og jeg har vært utrolig trøtt. I dag fikk jeg et lite energikick på morgenen og vasket hele huset før frokost, vært sliten og trøtt i ettermiddag. Mye mensmurringer og noen vonde kynnere i løpet av dagen og kvelden, magen er litt løsere og jeg er ofte på do. Har en urolig følelse i kroppen. Ikke hatt de timene med regelmessige kynnere i kveld... kan godt skje noe snart!
 
Har de siste 3 kveldene hatt regelmessige vonde kynnere i 2-3 timer, 8-10 min mellom. Mye menssmerter samtidig og jeg har vært utrolig trøtt. I dag fikk jeg et lite energikick på morgenen og vasket hele huset før frokost, vært sliten og trøtt i ettermiddag. Mye mensmurringer og noen vonde kynnere i løpet av dagen og kvelden, magen er litt løsere og jeg er ofte på do. Har en urolig følelse i kroppen. Ikke hatt de timene med regelmessige kynnere i kveld... kan godt skje noe snart!

Spennende å lese:-D

Her er det stille i kveld. Litt murring nederst i magen, men ellers har det kun vært masse bevegelse så har ligget rett ut på sofaen for at mini skal få utfolde seg :) håper det skjer noe her også snaaart!
 
Ingen modningstegn! De kveldene med kynnere er borte igjen. Vet ikke om det er frustrerende eller om det var det å ha dem :p De førte jo ikke akkurat til noe de heller. Nei, må nok belage meg på ei stund til som gravid ja (selv om jeg vet det kan skje når som helst likevel.., det bare føles så fjernt nå!)
 
Jeg har ingen tegn overhodet. Og glad er jeg for det :) KS om 2 dager ❤️
 
Den følelsen har jeg også. I går ble det stille igjen... ingen tak, ikke nedpress, ikke engang kynnere.... bare aktiv baby som syns det er best at mor ligger på sofaen når den er våken, så den får god plass til å bevege seg, og den er ikke redd for å si ifra :p men det er jo ikke noe modningstegn...
 
Våknet i 6 tiden og hadde da kynnere med menssmerter og tak i ryggen hvert 7-8 min i et par timer. Slitsomt å gå sånn... de ble vondere etterhvert også så fikk opp håpet litt.
 
I dag er det termin, men ikke noe som tyder på fødsel her. Har hatt noen dager med litt slim, men.....
 
Hatt tre dager med maserier og en del slim men ser ut som det dabbet av.
 
Jeg var overbevist om at magen var sunket i går. Og derfor (tror nok det var derfor) drømte jeg at vannet gikk i natt. Da var det i gang! En skikkelig livaktig drøm og. Men den gang ei :p Magen er muligens sunket altså. Men ikke noen andre tegn ennå.
 
Hehe, morsomme her er at det akkurat samme skjedde her. Noe som resulterte i en livaktig drøm men akk nei:)
 
Ligger med ekstreme ryggsmerter, hatt ekstra mye slim i de siste dagene men tror fortsatt at dette vil pågå iallefall en uke til om ikke to.
 
Back
Topp