Hvilken vogn har du/dere?

Det finnes så mange fine vogner ❤️ vi har faktisk tre stk nå en vi har arvet etter mamma som jeg selv sov i. Den er litt retro kan man si. Har også to emmaljungavogner: en lånt og en kjøpt brukt. Så vi har litt å velge i...
 
Det finnes så mange fine vogner ❤️ vi har faktisk tre stk nå en vi har arvet etter mamma som jeg selv sov i. Den er litt retro kan man si. Har også to emmaljungavogner: en lånt og en kjøpt brukt. Så vi har litt å velge i...
Koselig å kunne bruke noe man selv har lugget i :) Jeg skal ha min baby seng som jeg bruke da jeg var liten hjemme hos mamma :)
 
Det finnes så mange fine vogner ❤️ vi har faktisk tre stk nå en vi har arvet etter mamma som jeg selv sov i. Den er litt retro kan man si. Har også to emmaljungavogner: en lånt og en kjøpt brukt. Så vi har litt å velge i...
Vi har vogna etter pappan :) en superfin Emmaljunga i vinrød cordfløyel. Helt nydelig :)
 
Denne er på vei i posten <3
ImageUploadedByBV Forum1453165543.571202.jpg
 
Vi kjøpte en brukt simo vogn sist, men jeg synes den var litt tung (masse oppoverbakker her jeg bor :p ) Og det var litt slitasje på den, som gjorde at kalesjen var litt kranglete.
Denne gangen kjøpte jeg ny. Kjøpt en Britax affinity, den har ikke så store hjul, men tror det skal gå bra jeg. Den passer med bilstolen vi har fra før og det er et stooort pluss i boka mi :)
 
Stokke Trailz. Sort bag og grå sportsdel :) Har brukt sportsdelen til storesøster nå, og elsker vogna! Hun har også en Easywalker Qtro som vi bruker som sovevogn hjemme. I tillegg har vi en Babyjogger Vue som kjøpesenter- og reisetrille
 
Var å hentet denne vogna idag bare med annet understell,men finner ikke disse bæreremmene til bagen,de fulgte med de?? Hvor i såfall fant du de?? Har leita og leita men finner heller ikke disse ringene de sitter i på bagen,merkelig..
Har en annen bag fra Emmaljunga, der er det på sidene to stoff sydd utenpå hverandre sånn at de danner en liten, trang lomme hvor stroppene er stappet nedi. Hverken de eller lommene synes fra utsiden..
 
Har en annen bag fra Emmaljunga, der er det på sidene to stoff sydd utenpå hverandre sånn at de danner en liten, trang lomme hvor stroppene er stappet nedi. Hverken de eller lommene synes fra utsiden..
Ja sånn var det på vår gamle emmaljunga også men denne skal det være sånne kroker å feste med,men jeg har ikke fått de, kan heller ikke se hvor remmene skal festes i vogna..merkelig alså..tror jegmå ringe ditt idag.
 
Ja sånn var det på vår gamle emmaljunga også men denne skal det være sånne kroker å feste med,men jeg har ikke fått de, kan heller ikke se hvor remmene skal festes i vogna..merkelig alså..tror jegmå ringe ditt idag.
Åja, det var rart. Høres lurt ut ja :)
 
7077db5cbe12dba35ae984f76320e977.jpg


Emmaljunga super nitro :)
 
Back
Topp