Godt nytt år!

Jeg akte ikke i dag, men elsker det :D skikkelig varmt blir det og gå opp og ned mange ganger :) litt trening ;)

Så koselig med mormor :) og godt med litt rolig-tid for dere.

Ja, godt med rolige lørdager altså.
Fom lørdag begynner de på skøyteskole 8 lørdager fremover. Fra 9-10!! Kjipt det var så tidlig :(

Ja godt å plutselig få ett barn igjen :p skjønnet virkelig ikke hva som var så slitsomt til tider med 1 barn :p haha

Moro med skøyteskole da :D har dem stått på det før? Rart det var såpass tidlig..Emira prøvde litt på søndag, men var rimelig stiv :p blir nok bedre etterhvert :D
 
Høres litt ut som den gamle BHG til Hermine det der, både med tanke på sykdom og hva de forteller om barnas dag uten at man må spørre.

Den nye BHG forteller alltid litt om hva hun har sagt og gjort, hvor mye hun har spist etc. Synes det er veldig greit. Iallfall når jeg har tid til å prate med de. :)

Hermine har også vært mye friskere denne høsten enn noen sinne i den gamle BHG. Naturlig at det kommer en runde omgangssyke iløpet av året, men ikke gang på gang som i den gamle. Hun har bare hatt feber en gang i høst. Før jul hadde de ingen sykdom og alle 17 barna var i barnehagen hver dag hele desember. :) Helt utrolig spør du meg. :p

Ja, nå kan det hende dette er litt tilfeldig her å, det vil tiden vise :) ellers har dem ikke vært syke, annet enn at vi har hatt mer omgangssyke denne vinteten en hva jeg er vandt med :p men så var det heller ikke vanlig omgangsyke første gangen. Startet med feber og sluttet med en runde oppkast! Og var ikke alle som kasta opp heller, noen fikk nesten forstoppelse istedenfor! Så aner ikke hva det var :)
Dette med info, det skal jeg ta opp når jeg får samtale :)
Det hender at avd.lederen gir mer info, som hvis Liana har sagt noe morsomt eller om dem har gjort noe annet..men ikke i nærheten av infoen jeg fikk i den andre bhgen :( *sukker av savn* :p

Eneste grunnen for at jeg vagte denne bhgen da den andre skulle legges ned, var fordi den var nærmest (jeg har ikke lappen), og fordi vi foreldre ble enige om at vi skulle kreve at barna skulle få komme i samme bhg. Og da valgte vi denne, siden den lå best til for alle ;) fikk det som vi ville da :p
 
Tovavotter fungerer dårlig dersom det er mildt i været, da klumper snøen seg fast så ungen får nesten ikke til å holde en spade engang. :p

Men de er utrolig gode når det er veldig kaldt, og da klumper heller ikke snøen seg fast i de. :)

Har fått bestilt til Liana og Leoh via samboeren til søskenbarnet mitt :D hun er strikkegal :p så hun sier ifra når dem er ferdige :D
 
God mandag! :)

Tempen steget til "bare" -10 her idag. :p Føltes nesten behagelig :p

I går var vi i bassenget. Det er så herlig å se den gleden Hermine har av å være i vannet, hun lo i ekstase mens hun padla frem og tilbake mellom meg og mannen. :) Opp og ned fra kanten, hoppa og hoppa og hoppa. Herlig! Det føltes godt å være vektløs en stund, men du gode tid så tungt det var når jeg gikk opp av vannet. :eek: :p

Nå koser jeg meg med en kopp te før jobb kl 11, godt å begynne så seint når jeg er så innmari trøtt om morran. Tar meg som regel en blund på sofaen etter at de andre har dratt til barnehagen. :p

Ha en fin uke! :)

God dag :)
Veldig gøy med basseng :D kan tenke meg du kjente tyngden idet du kom opp av vannet ja :p haha..jeg er så altfor sjeldent der med ungene! Men nå skal jeg få kjøpt et halvårskort til meg selv som jeg skal bruke for å trene og svømme. Og da koster det heller ikke så mye å ta med seg 1-2 unger av og til:D

Godt for deg å kunne begynne litt senere :) da går dagen sikkert bedre å? :)

Ha en fin uke du også :)
 
Ja jeg så på de fra Norheim, men de var for store for Hermine i minste str. Synes det var dumt at de ikke kom uten den innervotten jeg da, skulle gjerne hatt en vanntett overtrekksvott uten for, da kan man jo bare bruke strikkavotter inni. :)

Regnvotter har vi såklart med ullvotter inni når det er vått, men når det er minus blir de for kalde...og glatte. :p
Ja, var derfor jeg nevnte regnvotter, siden tovavottene blir litt kladdete når det er mildt ;) er det superkaldt funker tovede votter alene ganske bra. Ellers er vi veldig fornøyde med Hestra sine "vanlige" votter :) ja de skulle absolutt solgt slike votter alene å ha utenpå!
 
Har fått bestilt til Liana og Leoh via samboeren til søskenbarnet mitt :D hun er strikkegal :p så hun sier ifra når dem er ferdige :D
Så bra :) da blir de nok gode og varme! Og som Tea sier, veldige gode inni regnvotter.
 
God dag :)
Veldig gøy med basseng :D kan tenke meg du kjente tyngden idet du kom opp av vannet ja :p haha..jeg er så altfor sjeldent der med ungene! Men nå skal jeg få kjøpt et halvårskort til meg selv som jeg skal bruke for å trene og svømme. Og da koster det heller ikke så mye å ta med seg 1-2 unger av og til:D

Godt for deg å kunne begynne litt senere :) da går dagen sikkert bedre å? :)

Ha en fin uke du også :)
Vi har ikke vært siden september med Hermine ;) Er så dyrt, 285kr for oss alle tre. :eek: men vi skal prøve å få gått en gang i måneden, jeg har godt av å være i vann nå. Og etter fødselen får Hermine og pappan gå alene tenker jeg. :)

Jeg jobber 40%, har 3.5 timer fire dager i uken og fri hver onsdag. Det er nok i massevis kjenner jeg. :p
 
Vi har ikke vært siden september med Hermine ;) Er så dyrt, 285kr for oss alle tre. :eek: men vi skal prøve å få gått en gang i måneden, jeg har godt av å være i vann nå. Og etter fødselen får Hermine og pappan gå alene tenker jeg. :)

Jeg jobber 40%, har 3.5 timer fire dager i uken og fri hver onsdag. Det er nok i massevis kjenner jeg. :p
Oi! Dyrt i Norge.
I Sverige kostet det 75 kr pr voksen og 15 kr for barn! Sykt billig :D

Deilig å bade litt :) Godt å myke og stive kropper :)
 
Hello:)
Jobbet på apoteket fra 9-16 i dag. Fryktelig stille i dag, så fikk gått gjennom en del lover med farmasøytene, sett på litt resepter etc. Fikk også meldt meg på et kurs i Oslo 8/2, med kremer som heter "REN". Også er det senterfest 30/1,80 talls-fest haha. Så det blir veldig gøy altså :D
Kommer en del kjentfolk inn også, så det er veldig trivelig :)
I morgen er det den andre jobben igjen.. Veldig greit det også..

Hvordan har dagen deres vært? Godt med en mild dag, med 0 grader. Men såpeglatt!
Fom blir det mange kuldegrader igjen. Og blir 14-17 minus hele uken :(

Ha en fin kveld :D
 
Oi! Dyrt i Norge.
I Sverige kostet det 75 kr pr voksen og 15 kr for barn! Sykt billig :D

Deilig å bade litt :) Godt å myke og stive kropper :)
Det offentlige bassenget er mye billigere, men der er det så kaldt i vannet. Så vi går i et privat kurbad-basseng som holder 33 grader, det er veldig deilig. Der har de også babysvømming og sånn. :)
 
Så bra :) da blir de nok gode og varme! Og som Tea sier, veldige gode inni regnvotter.

Ja jeg må prøve ut det å etterhvert.. men damene på avdelingen til Leoh strikker utovede votter å da, som dem bruker på barna av og til:) Leoh hadde på seg rosa strikka votter her om dagen :p var så søt atte haha.. og varm :D
 
Vi har ikke vært siden september med Hermine ;) Er så dyrt, 285kr for oss alle tre. :eek: men vi skal prøve å få gått en gang i måneden, jeg har godt av å være i vann nå. Og etter fødselen får Hermine og pappan gå alene tenker jeg. :)

Jeg jobber 40%, har 3.5 timer fire dager i uken og fri hver onsdag. Det er nok i massevis kjenner jeg. :p

Husker ikke sist jeg var der engang jeg:eek: skal dit for å svømme imårra og kjøpe halvårskort til meg selv :) tenkte å ta jentene med mot slutten av mnd:) sambo blir aldri med nå, for han er så misfornøyd med kroppen sin :p

Ja det er nok greit med den prosenten der nå. Hverfall med tanke på bekkenet ditt. Er det blitt vondere eller?
 
Husker ikke sist jeg var der engang jeg:eek: skal dit for å svømme imårra og kjøpe halvårskort til meg selv :) tenkte å ta jentene med mot slutten av mnd:) sambo blir aldri med nå, for han er så misfornøyd med kroppen sin :p

Ja det er nok greit med den prosenten der nå. Hverfall med tanke på bekkenet ditt. Er det blitt vondere eller?
Det går opp og ned med bekkenet og ryggen. De dagene jeg har gått mye i trappene på jobb er jeg helt ødelagt og kan ha vondt i et par dager etterpå. Og får masse kynnere i tillegg når jeg har blitt så sliten. :oops: Ikke helt heldig nei!
 
Ja jeg må prøve ut det å etterhvert.. men damene på avdelingen til Leoh strikker utovede votter å da, som dem bruker på barna av og til:) Leoh hadde på seg rosa strikka votter her om dagen :p var så søt atte haha.. og varm :D
Haha, så kjekt med barnehagedamer som strikker da. :)
 
Det går opp og ned med bekkenet og ryggen. De dagene jeg har gått mye i trappene på jobb er jeg helt ødelagt og kan ha vondt i et par dager etterpå. Og får masse kynnere i tillegg når jeg har blitt så sliten. :oops: Ikke helt heldig nei!

Sånn var det med meg å :( det er grusomt å bli så låst i sin egen kropp! Tror du at du kommer til å jobbe helt til permisjon? :)
 
Sånn var det med meg å :( det er grusomt å bli så låst i sin egen kropp! Tror du at du kommer til å jobbe helt til permisjon? :)
Målet er å jobbe litt hele veien ut. Så selv om jeg kanskje må helt ned i 20% jobb så sier jeg meg fornøyd. :)
 
Målet er å jobbe litt hele veien ut. Så selv om jeg kanskje må helt ned i 20% jobb så sier jeg meg fornøyd. :)

Veldig greit å kunne tilrettelegge jobben ja :) da blir det ikke såå lange dager heller ;) var sykmeldt 100% fra 5 uke med Liana, og helt til permisjon:eek:
 
Hvordan går det med dere? :D
Går bare bra her. :)

Jeg jobber 40%, og synes det er mer en nok. Begynner å bli tungt nå. ;)

Hermine elsker barnehagen, og blir sur hver dag når jeg henter henne fordi jeg kommer for tidlig. :p Henter henne som regel ca 15, når jeg er ferdig på jobb. Men det mener hun jeg bare må slutte med for hun vil bli henta sist. :p

Hvordan går det hos dere?
 
Back
Topp