Kjøpt barnevogn? Vis her! :D

cdf25e4b2bd0f7fb6fe603e76e84543c

Emmaljunga edge duo her :)
 
Ser ikke ut som emmaljunga vil slite med salget i år heller :p


Vi har bugaboo camelon, men må kjøpe en ny til, tipper det blir en mountain buggey:)
 
ImageUploadedByBV Forum1453053771.958362.jpgImageUploadedByBV Forum1453053796.275715.jpg

Har kjøpt grå Bugaboo Cameleon, har Brio Happy duo i blå med vaffelmønster fra før. Storebror på 2 år sover godt i den i bhg fremdeles. Så den beholder vi som sovevogn til neste også. Har i tillegg en BabyZen YoYo som vi bruker når vi reiser.
 
Brio happy duo her og, i charcoal grey. Pimpa med muffe, koppholdere, storksak stelleveske og snart litt vognleker!
 
Skal ta bilde så fort jeg får bestemt meg for hvilke leker som skal henge! Ser litt tomt ut nå. :)
Hvor har du handlet dine?

Jeg har handlet pels fra en dame på finn.no, muffe og koppholder fra tinkafu, vognpynt med navn er handlet fra ei som lager på bestilling, også funnet på finn.no :p
 
Jeg har handlet pels fra en dame på finn.no, muffe og koppholder fra tinkafu, vognpynt med navn er handlet fra ei som lager på bestilling, også funnet på finn.no :p
Har du en link til hun med vognpynten? :)
 
Tusen takk! :D spørs om jeg ikke må bestille noe der jeg og. :)

Hu er kjempe flink og rask... Jeg laget skikkelig liste med perler, farger, str på ugler og bokstaver :p ble ferdig på under en uke og kosta vel 300 med porto... Anbefales :)
 
Hu er kjempe flink og rask... Jeg laget skikkelig liste med perler, farger, str på ugler og bokstaver :p ble ferdig på under en uke og kosta vel 300 med porto... Anbefales :)
Oi, så bra! Ingen upris det nei! :O
 
Er så nysgjerrig på hvilke vogner dere har!
Min mor klarte å kapre denne nydeligheten. Er så forelsket. Elsker vintage-vogner. ❤️ :)

Vis vedlegget 156780
Så utrolig fin vogn! Elsker de klassiske vognene selv og skulle veldig gjerne hatt det. Sist hadde vi Silver Cross Elegance, men hadde såå lyst på Silver Cross Balmoral eller Kensington ❤️ Men 38 kg vogn var litt drøyt :p Denne gangen måtte vi ha søskenvogn og de er ikke blant de lekreste akkurat, men helt OK :)
 
Hu er kjempe flink og rask... Jeg laget skikkelig liste med perler, farger, str på ugler og bokstaver :p ble ferdig på under en uke og kosta vel 300 med porto... Anbefales :)
Da har jeg bestilt en fra etsy! Falt så for fargene! :O
Tok med navnet, så nå håper jeg fader vi ikke ombestemmer oss igjen. :p
 

Vedlegg

  • 1453063367875.jpg
    1453063367875.jpg
    41 KB · Visninger: 103
Haha, lorenzo blir det IKKE, dette var bare bildet fra butikken. :D
Men blir nok antagelig Bastian. Men ikke si det til noen. :p
Haha, syns navnet virket litt vel utenlandsk og kunne liksom ikke huske at du hadde indikert at du var helt der..! Men Lorentzo kunne vært kult det da, som mellomnavn kanskje ;) Bastian Lorentzo - DET er noe å tenke på altså :D ;)
 
Back
Topp