Fødselen i gang? Eller?

:DSpennende! Her var d lyserosa slim etter vannet gikk med begge ungene! Høres ut som d er fødsel på gang :)
 
Hvordan går det? :)
 
Fikk beskjed om at dette var heeelt normalt og det var ikke noe å bekymre seg for. Har ikke hatt noen flere tegn på at det er noe heller, men for min del kunne jeg gjerne tenkt meg å føde NÅ :D
Bare 16 dager igjen til termin! Men ettersom jeg er førstegangsgravid må jeg vel regne med å gå over termin..
 
Fikk beskjed om at dette var heeelt normalt og det var ikke noe å bekymre seg for. Har ikke hatt noen flere tegn på at det er noe heller, men for min del kunne jeg gjerne tenkt meg å føde NÅ :D
Bare 16 dager igjen til termin! Men ettersom jeg er førstegangsgravid må jeg vel regne med å gå over termin..
Du skal ikke si det, jeg fødte min første 3 uker før termin, at du er førstegangsgravid er ikke sikkert at du kommer til å gå over tiden.
 
Du skal ikke si det, jeg fødte min første 3 uker før termin, at du er førstegangsgravid er ikke sikkert at du kommer til å gå over tiden.
Den kan jeg skrive under på. Førstemann kom tre uker for tidlig her også. Akkurat nå ser dert ut som om nr. 2 holder seg inne lengre enn nr. 1.
 
Den kan jeg skrive under på. Førstemann kom tre uker for tidlig her også. Akkurat nå ser dert ut som om nr. 2 holder seg inne lengre enn nr. 1.
Samme her, 3 uker før med nr 1. Trodde også at flere føder litt før termin enn etter?
 
Så spennende! :)
Kanskje det skjer noe plutselig da ;)
Masse lykke til videre!
 
Samme her, 3 uker før med nr 1. Trodde også at flere føder litt før termin enn etter?

Hååper det er riktig altså! ;) Er mentalt forberedt på å måtte gå over termin, men iløpet av kommende uke kommer alt til å være klart her hjemme, og jeg er 37+0 på torsdag, så da kan hun nå egentlig bare komme altså! :D
 
Skjønner ikke hvorfor dere stresser med fødsel. Babyen trenger tid på å bli klar. Jeg fødte en liten baby i uke 37. Ble gul i huden, og ammingen var vanskelig fordi hun var så trøtt hele tiden. Så gi baby den tiden den trenger! :)
 
Skjønner ikke hvorfor dere stresser med fødsel. Babyen trenger tid på å bli klar. Jeg fødte en liten baby i uke 37. Ble gul i huden, og ammingen var vanskelig fordi hun var så trøtt hele tiden. Så gi baby den tiden den trenger! :)
Jeg stresset ikke med det i det hele tatt. Men med alle plagene, vondtene og utfordringene jeg har nå, snakker de om å vurdere frem og tilbake ang. Igangsetting, pga det kan gå utover han on jrg blir dårlig igjwb og må få nye morfindoser, diverse ubdersøkelser og legemidler, samt null næring.. Han er i følge alle over gjennomsnittet av vekst så de har snakket ton det. Men jeg vil heller at han skal konne naturlig enn å bli igangsatt :) Egentlig bare derfor jeg niholder på håpet om at han skal komme fortest mulig.
 
Skjønner ikke hvorfor dere stresser med fødsel. Babyen trenger tid på å bli klar. Jeg fødte en liten baby i uke 37. Ble gul i huden, og ammingen var vanskelig fordi hun var så trøtt hele tiden. Så gi baby den tiden den trenger! :)
Litt enig :rolleyes: Termin sent i februar. Blir lenge med det fødepresset her :p Jeg skjønner folk er lei da. Får være lov å klage også ❤️ Men barna må få mulighet til å bli ferdig og :)
 
Back
Topp