Mellomnavn

tilii

Glad i forumet
Julimammaer 2016
Har dere ett forslag på mellomnavn? Første navnet er Linus men de to andre har mellom navn så vil ha det nå og:)
 
Trenger du mellomnavn da? Jeg bestemmer ikke. Men her har vi en med mellomnavn og en uten. Og det er fordi jeg ikke fant mellomnavn jeg syntes passet til minstemann sitt første navn. Hun har ikke reagert på det ikke storesøster heller, de er 4 og 7 år gamle.
 
Til opplysning er det ikke et mellomnavn! Er to fornavn uten bindestrek :D trodde i 22 år at jeg hadde mellomnavn men hadde vist to fornavn fant jeg ut når jeg skulle gifte meg :p

Andre, kommer ikke på andre for syns Linus Andre var veldig fint :p
 
Trenger du mellomnavn da? Jeg bestemmer ikke. Men her har vi en med mellomnavn og en uten. Og det er fordi jeg ikke fant mellomnavn jeg syntes passet til minstemann sitt første navn. Hun har ikke reagert på det ikke storesøster heller, de er 4 og 7 år gamle.

Det kan hende ho reagerer når ho blir litt eldre! Jeg er den eneste av 3 søsken som ikke har blitt oppkalt og siden jeg var 10-11 år har jeg synst det har vært veldig kjipt!
 
Trenger jo selvsagt ikke mellomnavn( eller dobbelt fornavn:)) men har lyst på det :) Aleksander og andre er uaktuell ellers hadde det vært "enkelt":)
 
Her har vi to gutter med enkeltnavn, mens jenta har fått mellomnavn pga slektsnavn vi fører videre. Det passet så godt med fornavnet, selv om jeg aaaaldri skulle ha dobbeltnavn på ungene mine :p
 
Husk at et mellomnavn er et navn som og kan brukes som etternavn.
Min gutt heter William Matheo, og begge de er fornavn, Matheo kan ikke være mellomnavn :)
 
Olai, Valentin og Benedikt syns jeg var fine forslag!
Ellers; Jonathan, Emilian, Emanuel, Kornelius, Sebastian syns jeg går fint bak Linus.
 
Back
Topp