Bytte ut sprinkelseng

Kaffedama

Kaffedama
Men med hva? Februar"baby" kommer seg nå ut av sprinkelsengen, og det synes vi foreldre er skummelt. Skal vi kjøpe voksenseng nå eller junior? De har plass til stor seng på rommene sine, men de er jo så små enda! Noen som har en seng å anbefale? Jeg har sansen for dagseng med oppbevaring under.

Her blir det juniorseng til vårs men har enda ikke funnet en jeg vil ha :)

Min har 120rammemadrass :) Veldig greit om vi må legge oss inn til han iløpet av natten....

Min har 120seng :) har hatt det en stund :)

Sent from my iPhone using BV Forum

0089c5d6b7eb0f44e7acf57c548a7676

Skal snart kjøpe denne, og ha den på det minste så ser jeg for meg at den blir lun og fin. Lav er den også :)

Jeg skal snart ta av sprinklene på den ene siden, hun kan klatre ut, men gjør det ikke så ofte så får se når det skjer. Etter det tenkte jeg å gå rett på voksenseng. Føler at juniorseng blir litt bortkastet jeg da :p

Kunne veldig gjerne tenkt meg at hun hadde 120 seng slik st jeg kunne sovet med henne ved sykdom osv. Men tror ikke jeg får plass :(

Blir å ta av den ene sprinkelsiden snart. Et tidsspørsmål før han klatrer over.

Min har 120seng :) har hatt det en stund :)

Min har 120rammemadrass :) Veldig greit om vi må legge oss inn til han iløpet av natten....

Har dere kant på den ene siden slik at de ikke ruller ut? Eller hvordan er den? Vil gjerne se bilde :D

Har lyst til å kjøpe samme type seng som jeg har, bare mindre, men skjønner ikke helt hvordan jeg skal klare å feste noe på den ene langsiden slik at hun ikke detter ut.

Her har han en skuvseng min oldefar lagde da min mor var liten. Litt høre kanter men han kan klatre ut uten problem om han vil. Heldigvis vil han ikke så ofte :p

Har dere kant på den ene siden slik at de ikke ruller ut? Eller hvordan er den? Vil gjerne se bilde :D

Har lyst til å kjøpe samme type seng som jeg har, bare mindre, men skjønner ikke helt hvordan jeg skal klare å feste noe på den ene langsiden slik at hun ikke detter ut.

Vi bruker sprinkelsenga som sengehest :p

Det går ikke å ta av den ene siden på sprinkelsenga da?
Hvis ikke ville jeg kjøpt en juniorseng med sengehest, så ungen ikke faller ut.

Jeg kan legge ut et bilde i morgen på skjult neledam :) Har ikke lyst å legge ut her... Nå er mini lagt og jeg vil ikke gå inn å ta bilde..
I begynnelsen hadde vi ikke bein på sengen, slik at det skulle være kort vei å falle om han skulle trille utenfor...

Back
Topp